tisdag 19 februari 2019

Tips på aprilskämt

Detta för att Kommunen skulle kunna se och fastställa tomtgränserna. Det roliga var att ett plan var uppe och tog kort under dagen och detta publicerades i nästkommande tidning och alla kunde då se vilka som gått på årets aprilskämt ! Absolut ett av dom bästa aprilskämten jag hört! Aprilskämt hör ju till på första april. Vissa älskar det, andra inte.


Men visst är det lite småkul att luras?

Har du svårt att komma på ett bra skämt har vi tips. Här är några av de mest briljanta aprilskämten någonsin. Den april är dagen då du INTE kan lita på någon. För elfte året samlar Nischad Utbildnings aprilskämtsaficionado och sociala medier-analytiker Rickard Eriksson mediernas och webbens aprilskämt. Och våra efterforskningar visade ganska snart att medelskåningen väger mer än medelsvensken, säger KG Gramm, chef för alla laster på Trafikverket, till HD.


Inför första april tipsar Vivi Wallin om hur du får nära och kära att falla för aprilskämten. Personuppgiftspolicy Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. Tips innan du väljer luring: 1.

Välj ett offer eller fler. Pranks är inte samma sak som luringar. DVS att lägga salt på tandborsten osv men det kan vara lite kul ändå. Ljug inte om något som kan göra någon annan ledsen. Jag älskar ju april-skämt men det är svårt att lura mig för jag är på helspänn hela dagen.


Men jag lurar ändå andra, trots att mitt pokerface inte är det bästa. Första april lurar runt hörnet och en explosion av oväntade leenden lika så! Eftersom vi älskar Small moments of joy a. Det finns gott om aprilskämt i år tycker jag. Går han inte på den heller så förklara att om ni ska till Norrköping så måste ni ha miljöbil för att få parkera i innerstaden. Byt bakgrundsbilden på datorn, lägg bilder i kylskåpet, i skorna, sätt på badrumsspegeln.


Ta något som inte är enkelt att googla upp. Alla där hemma kommer vara väldigt förvirrade och ganska irriterade efter ett tag. Här är ett smakprov med Lasse Berghagen: Lasse i smöret!


På Ajour hyllar vi den här dagen genom att dela våra favoriter. Här kommer en topplista på de bästa vi har hittat: 1) Apple köper grekiska ön Ios. Dagens industri gör ett fantastiskt välavvägt aprilskämt. Som rubriken lyder, posta tips på aprilskämt som man kan använda den april !

Oj, det där lät mer som jävulskap än aprilskämt. När jag tänker aprilskämt så tänker jag att man ska lura nån att tro på nåt som inte är sant. För att få nån att tro på det så kan man göra saker som att ställa om klockan man jag tror inte tabasco i ketchupen får nån att tro att de ändrat receptet på ketchup. Vill du ha tips på aprilskämt ? Att få igenom ett lyckat aprilskämt är inte alltid det lättaste. Det ska helst vara något som du kan hålla dig för skratt för, och inte något skämt som handlar om allvarliga saker som personen inte “vågar tvivla” på att du skämtar om.


Mitt bästa tips , strössla brudslöja på bordet som confetti! Min personliga favorit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg