tisdag 5 februari 2019

Par söker nya vänner

Tja är en kille i Stockholm som söker nya vänner i alla åldrar. Gärna öppna och spontana och som gillar äventyr. Jag jobbar och har ett ordnat liv på alla sett men har för få vänner efter en. Jag bor i nordvästra Skåne.


Hitta nya vänner online på Bryt-Ensamheten. Vi har bloggar, forum, chattrum.

Jag har en önskan inför nya året, vill gärna bli vän med någon som ibland gillar att resa, ibland bara slappa framför Tv:n! Söker nya vänner och bekantskaper i och kring Göteborg. Folk flyttar och förändrade situationer gör att man umgås mindre än innan, man glider ifrån varandra. De senaste tio åren har vi bott i tre olika städer.


Jag har försökt att skaffa vänner , men oavsett plats har det varit svårt. Antingen umgås folk med sina barndomsvänner eller med släkten. Alla är så etablerade och verkar inte så intresserade av att lära känna nya människor.


Det är inte lätt att komma in i nya sammanhang som vuxen. Vi är ett par på och år, som söker lite nya vänner till vänskapskresten.

Par söker vänner : Hej Jag och min man skulle vilja lära känna trevliga människor att umgås med osv. Här är sätt att skaffa nya vänner som vuxen: 1. GoFrendly är en app enbart för tjejer. Citypolarna gör det lätt att hitta nya vänner och bekanta.


Träffas över en aktivitet inom ditt intresse. Vi rekommenderar dig som använder HittaNyaVänner. Den november stänger vi denna webbversion för att helt övergå till vår APP - där du enkelt kan chatta med nya vänner likt Messenger.


Vi känner alla någon gång behovet av att träffa nya vänner. Flytt till ny sta singel när alla andra är i en relation, först i kompisgänget att få barn – anledningarna kan vara många. Söker vänner i Norrbotten, i närheten av Luleå eller Kalix.


Jag är en kille som bor på landet i med mina fyra katter och hund. Jag trivs här ute och tycker om att vara ensam, men som nån skrev tidigare i den här tråden kan det bli för mycket av det goda. Så jag skulle gärna vilja hitta nya vänner och gärna en partner att. Gillar att resa, konserter matlagning och att vara ute i naturen mm. Om du verkligen vill träffa nya vänner så bör du tacka ja till mer eller mindre alla inbjudningar du får.


Allt från fester och resor till kalas, middagar och sportevenemang. Gör du det och är någorlunda öppen så kommer du per automatik att hitta nya vänner. Speciellt om ni inte känner så många i den nya staden.

Hur träffar man nya vänner i vuxen ålder? Den frågar ställer sig många. Att skaffa nya vänner som liten är däremot enkelt.


Allt du behöver göra är att fråga om någon vill följa med och leka. Som vuxna har vi istället format oss ett liv med vanor, intressen och erfarenheter. Vi är ett blivande äkta par som via mannen söker kontakt med potentiella par som nya vänner och lekkamrater inom en snar framtid.


Vi älskar att umgås med likasinnade öppna, sensuella människor…och givetvis är ni nyfikna och lekfulla som vi. Båstad Kompisar, fika, barn träff 1Båstad. Halmstad Par vänner som söker andra vänner. Men vänner går att hitta överallt, bland alla åldrar, yrkesgrupper och bostads­områden.


Det gäller bara att vara öppen och ge sig själv chansen att träffa nytt folk. Ett bra sätt att träffa nya vänner är att gå med i en förening eller liknande, där du får utlopp för ett intresse. Hej alla som söker nya vänner i Stockholm av olika anledningar, startade en grupp på FB som heter Tjejsnack Stockholm.


Gå med i den och beskriv dina intressen mm så kan vi skriva till varandra och hitta nya vänner. Jag själv är Göteborgare som flyttar till Stockholm 1a november. Ser fram emot att hitta på ngt kul ihop. Jag söker brevvänner som tycker om att skriva långa personliga brev och inte slutar efter några brev.


Hoppas du vill bli min vän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg