fredag 8 februari 2019

Hitta vänner

Vi rekommenderar dig som använder HittaNyaVänner. Den november stänger vi denna webbversion för att helt övergå till vår APP - där du enkelt kan chatta med nya vänner likt Messenger. Installera bara appen och bjud in dina vänner att dela sin platsinformation.


Du kan välja dina vänner från dina kontakter eller genom att ange deras e-postadresser, telefonnummer eller AirDrop. Vi känner alla ibland behovet av att hitta nya vänner.

GoFrendly är en gratis vänskapsapp av kvinnor för kvinnor och hjälper dig att hitta din nya bästis! Kålsgårdens Vänner har verksamhet på Kålsgårdsgatan 1 Västra Ämtervik. Vi vill att det ska vara enkelt och genomförbart att skapa nya kontakter och få nya vänner.


Det ska inte vara några frågetecken. Det är ett lättanvänt vän locator och folk hitta app! Några av de mest populära Find My Friend funktioner, egenskaper och fördelar: Hitta dina vänner En gång installerat på din telefon, Hitta mina vänner kan hjälpa dig att hitta dina vänner när som helst eller var som helst.


Jag är en tjej på år som bor i Norrköping. Jag pluggar för tillfället och känner att jag skulle behöva hitta fler vänner utanför universitetet.

Det hade varit kul att hitta likasinnade som också är mer åt det lugna hållet, där biobesök och samtal på caféer känns mer lockande än fester och det klassiska studentlivet. Har du precis blivit mammaledig och vill hitta vänner att gå promenader med? Leta efter ”Mammalediga i Göteborg”, till exempel. Hitta nya vänner online på Bryt-Ensamheten.


Vi har bloggar, forum, chattrum. En webbtjänst för tjejer som vill hitta nya vänner. Läs och svara andra eller skapa en egen.


De senaste åren har jag bott i Göteborg för att plugga statsvetenskap och har lyckats hitta några riktigt fina vänner som jag nu lämnar kvar där. Letar såklart inte efter ersättare, men tänker att det kanske vore kul att hitta några fler sköna vänner som jag kan hänga med i Lund. Jag har fått flera önskemål om ett nytt hitta vänner -inlägg på sistone.


Med tanke på mitt förra inlägg om vänskap passar det ju utmärkt att köra ett nu! Skriv var du bor, vad du söker, vad du tycker om eller vem du är och lämna ett sätt att bli kontaktad på i kommentarsfältet. För att inte tala om oss vuxna! Behöva hålla snyggt i stugan, laga mat en miljard gånger, hitta på något i stan när alla ens vänner dragit till sina sommarhus, kanske vill eller kan man inte åka iväg eller så är det väldigt ensamt dit man kommer.


Så vad sägs om ett hitta vänner -inlägg fast för sommarkompisar? Apple har till exempel sin egen app, men den är inte till någon hjälp om du vill veta var en familjemedlem eller vän med Android håller hus. Jag söker en manlig vän i Göteborg för att hitta på saker me ha någon att prata med om allt, Vem vet, vänskapen kanske växer.

Tinder för vänner ” – ny app sammanför folk med samma intressen. Har du svårt att hitta nya vänner som delar dina intressen? Har dina nuvarande vänner tråkiga intressen?


Då kan den nya appen Panion vara något för dig. Citypolarna gör det lätt att hitta nya vänner och bekanta. Träffas över en aktivitet inom ditt intresse.


Navigering med vägbeskrivning, sevärdheter över hela Sverige med hitta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg