tisdag 26 februari 2019

Hur runkar man på skönaste sätt

Känner mig osäker på hur ja ska runka på bästa sätt. Tror ja gör för hårt ibland för ibland drar han sig undan o säger att de blir torrt. Så hur gör ja på bästa å skönaste sätt ? Hur runkar man killen rätt?


KILLAR - Hur suger man bäst av er? Ett vanligt sätt att runka någon är att dra förhuden upp och ner med hjälp av hela handen eller pekfinger och tumme.

Andra smeker med fingrarna på ollonet och runt ollonkanten, det kan kännas extra skönt om man använder glidmedel. Enda skillnaden i teknik är att man inte kan runka av killen genom att dra förhuden fram och tillbaka (som ju är ett vanligt sätt ), utan man får hitta andra sätt för smekningar. Ofta utvecklar killar utan förhud ett sätt att onanera på , så du kanske kan fråga honom vad som känns skönt.


Behovet att släppa lös och tömma pungen finns inte hos damer på riktigt samma vis. Unga män runkar flera gånger om dagen medan det samtidigt finns män som runkar ibland. Självklart kan detta bero på andra faktorer som exempelvis om man har en flickvän, fru eller pojkvän. Tänk på att inte dra för hårt bara så att killen får ont, och var försiktig om du har långa naglar. Fråga gärna din partner om han föredrar att bli avrunkad på något speciellt sätt och vad han tycker är skönt – ofta är kommunikation det viktigaste för ett lyckat sexliv.


Hoppas det var tillräckligt svar på din fråga!

Hur ska man runka för att få det så skönt som möjligt? Håller ni handen på något speciellt sätt när ni runkar eller? Fragbite är sveriges största sida om esport. Vik en kudde på mitten och sätt dig över den med knäna på varsin sida.


Rid” sedan på kudden genom att röra höfterna upp och ner, fram och tillbaka. Ryttaren är superbra eftersom den gör att du spänner låren. Och eftersom en massa sköna nervtrådar går ner i just låren kan det bli extra skönt att onanera såhär.


Jag tvingar mig själv att släppa alla tankar på hur jag ser ut eller rör mig! Nu kanske folk kommer tycka att jag är konstig, men jag brukar gnida mig emot soffkanten, med kläderna på , och det är hur skönt som helst. Jag har gillat det sen jag började onanera och nu har det blivit en favorit. Sätt dig gränsle över soffans armstöd och gnid dig fram och tillbaka. Gör det med kläderna på för allas trevnads.


Jag kommer ihåg hur jag för första gången fick tillbaka förhuden, jag hade varit trång tidigare och insåg att fan, vad skönt det var. Sen runkade jag typ varje dag efter det. Det var hemma på toaletten. Jag vet att man inte ska dra bakåt för mycket, direkt eller för hårt. Att det kan göra ont på killen då.


Sist vi hade sex så gjorde jag som jag brukar, men då hintade han flera gånger om att det gjorde lite ont när jag gjorde si eller så. Väta tvålen och sätt igång, bäst i duschen.

Tvålkanterna bör känns som en kvinnas läppar, lätt sugande på din penis. När hålet blir för stort för din penis, så får du helt enkelt duscha med tvålen istället. Tvålen skall alltså vara av modell hår sådan modell som man har ex. Men det är viktigt att komma ihåg att det också är normalt att inte vilja onanera.


Vi frågade helt enkelt tio olika kvinnor, vad som får dem att bli som mest upphetsade. Det är helt normalt att onanera. Därefter bad vi ett antal experter förklara varför det är på det ena eller andra sättet och sätta ihop en bruksanvisning som talar om hur du på det mest effektiva sättet utför kvinnornas favoritaktiviteter i sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg