fredag 8 februari 2019

Jag vill träffa en kvinna

Behandla en kvinna som en KVINNA , oavsett ålder. Säg inte till henne att hon är en “äldre” kvinna. Sätt bara igång samtalet – oavsett om det är online eller offline – och nämn ingen åldersskillnad. Det känns sorgligt att låta livet passera, när man drömmer om barn och familj.


Välkomna på er Om finns någon som intresserad av mig och vill träffa mig och lära.

Jag vill träffa en kvinna. Känns som att det saknas något i mitt liv. Att träffa singelkvinnor som letar efter en seriös relation med en man är inte alltid så lätt som det verkar: blyghet, upptaget schema, skiftarbete, brist på entusiasm för resultatlösa blinddejter, flytt till en ny sta allt detta kan vara hinder för möjligheten att träffa kvinnor. Med hjälp av en dejtingsajt som Match får du nya. Det har aldrig varit lättare att träffa en thailandsk kvinna - och få henne hem till Sverige.


Det första jag rekommenderar att du gör är att registrera dig för en dejtingsajt där det finns massor av thailändska singlar - som alla söker kärlek utomlands! När det är lite förbjudet så blir det extra intressant.

Det är enkelt och bekvämt, rakt och ärligt. Själv är jag en 61-årig man. Vi kan ha fina promenader och äta god mat. Skulle vilja träffa en lång,välvårdavarm man med glimten i ögat som fortfarande tror på vänskap och kärlek.


Därför tänkte jag hitta nån skön kille som vill träffas och busa under täcket när jag är helt ensam. Däremot skulle jag gärna träffa en kvinna som precis som jag har ett ordnat liv men söker vänskap med en liten twist. Kommer jag nånsin att träffa någon kvinna som vill vara med mig?


Denna kontaktannons är inte längre aktiv och du kan därför inte svara på den. Det jag söker här är en älskare, en man att träffa och ha det skönt tillsammans med. Så någon fast relation vill jag INTE ha just nu. Trots att jag är en äldre kvinna så har jag lyckats hålla min kropp i trim. Eftersom jag är undergiven så får du gärna vara dominant, dock är det inget krav.


Mina fantasier handlar mycket om olika typer av tabubelagda relationer, och det skulle vara trevligt (men återigen inget krav) om du gillar detsamma. Hör av er redan ikväll, mat och lite vin serveras. Har sin egen bostad och fast.

En hel del av mina vänner har fruar från Ukraina. Attraherad av en kvinna ärlighet och skönhet, vänlighet och ett öppet hjärta. Vill starta en familj. Yngre killar, jag är INTE intresserad av er, inte just nu iallafall! För nästan tre år sedan så hade jag sex med en 39-åring kvinna på en camping.


Vi träffades på en krog intill och började prata. En man vill träffa mogen kvinna. Så jaa, nu försöker jag med hitta ett skönt knull. Eller är år för gammalt?


Kanske du vill ha en het morsa? Då är JAG kvinnan för dig! Bli medlem helt gratis och svara på annonsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg