fredag 8 februari 2019

Servicefinder kontakt

Hitta proffs, läs referenser, kundrekommendationer och mycket mer på Dorunner. Vi ger dig gratis offerter på kvalitetssäkrade och kontrollerade tjänsteföretag! Funderar du på att renovera badrum?


Beskriv jobbet du behöver hjälp med och få kontakt med seriösa tjänsteföretag. Det är helt gratis och inte bindande.

Har du frågor eller funderingar – tveka inte att höra av dig till oss. Få kontakt med professionella tjänsteföretag. Att hitta professionella tjänsteföretag kräver mycket arbete. Lämna därför den delen åt oss.


Hej och varmt välkommen till oss på servicefinder -ab. Precis som vårt namn antyder hjälper vi dig att hitta olika tjänster när du behöver det. För oss är det väldigt viktigt att våra konsumenter ska få svar på sina förfrågningar och att företagen snabbt ska bli informerade om dessa.


Blocket, SvD och Aftonbladet.

ServiceFinder minskade sin omsättning med -32. Vi blir väldigt glada över att du uppskattade vår tjänst och att du snabbt kom i kontakt med lämpliga företag. Hoppas du även blir nöjd med slutresultatet. Du är hjärtligt välkommen tillbaka för framtida förfrågningar.


Du väljer vilka uppdrag du är intresserad av och vi skickar passade förfrågningar till dig. Baserat på ditt abonnemang hämtar du sedan de kontaktuppgifter du tycker är intressanta. Jag skickade ett brev och sa upp kontraktet redan efter veckor där jag bad de meddela mig att de har fått min uppsägning. Nu efter ca månad har jag inte hört från de. Det innebär att du får upp till fem offerter och inom många heta kategorier brukar det gå väldigt fort.


Vi hör dagligen rapporter från våra kunder där man fått kontakt med fem leverantörer samma dag. Ibland så snabbt som inom en timme. Men hur ska du tänka när du ska jämföra och välja ett företag för jobbet? Verksamhetsbeskrivningen för.


Här har du en checklista på saker du b. You pay the service directly. All payment and project details are agreed on between the service and the customer. Vi arbetar ständigt mot förbättrade mål och det är en jätte bra feedback som vi kan ta upp med våra företagare.

Jag har dåliga erfarenheter med dem. Någon kallade mig från servicefinder. Efter att de skickade mig kontakter som jag var tvungen att köpa.


Har ett samarbete med servicefinder sen månader inom flytt och alltjänst trädgård trädfällning mm har gått hur bra som helst redan gått med stor vinst på samarbetet , min kontakt person på servicefinder Ben har vart till stor hjälp genom hans råd och tillgänglighet som har gjort att jag har lyckas med servicefinders tjänst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg