fredag 26 april 2019

Strula hur gör man

Alla mina kompisar som är 95or har strulat och snackar ganska mycket om det osv, några av mina kompisar som är lika gamla som mig (96) har också gjort det. Men jag har inte gjort det. Jag vill gärna göra det men jag vet inte hur man gör ? När det kommer till hångel finns det inga direkta regler för hur du ska göra.


Du får pröva dig fram, men här kommer några riktlinjer!

Börja med att pussa varandra, när det känns bra och vill ta det vidare så sära sakta på läpparna. Det är här som tungan kommer in i bilden. Men ta det lugnt, det är ingen.


Du, det var jag oxå första gången. Asså hur man gör med tungan går inte att förklara eftersom alla göra på sitt egna sätt. Man bara kör runt den lite, haha.


Svar på allt är ett community-baserat forum där medlemmar kan ställa frågor om vad som helst. Vi har samlat många år av kunskap och publicerar nu detta för alla att ta del av.

Sugen, men hur gör man när man har föräldrar som inte låter en gå på fester osv. Så här gör man Här hittar du instruktionsvideos och andra bra tips om hur du använder våra produkter. Tveka aldrig att ringa eller maila oss om du har ytterligare frågor.


Man kan komma på enskilt samtal eller hela familjen. Tyvärr är det svårt att veta om man gör rätt, och ännu svårare för någon annan att avgöra det. Hoppas i alla fall att du har fått några nya tankar om hur ni kan hantera situationen. Hejsan Jag undrar hur man streamar, vilket program man använder osv osv. Det skulle vara riktigt nice om man kunde streama men vet inte riktigt hur.


Att starta en blogg eller reseblogg behöver inte vara svårt. Följ dessa simpla steg på hur man gör för att starta en blogg, så är du igång redan om en liten stund! Prova dig fram och du kommer att märka att detta program är allt du önskat dit, om du tidigare strulat mycket med skärmdumpar. I vissa fall kan man nog säga att strulig IT är lite av ett arbetsmiljöproblem.


Frustrerande långsamma uppkopplingar eller nätverk som tappar bort viktiga filer är något som höjer blodtrycket hos de flesta, säger Daniel Stark, affärsstrateg på Telia. Kan man göra det i alla åldrar? Sen så vill jag ha ett seriöst förhållande, ett riktigt.


Visst har man strulat runt med killar i fyllan och så, men det har aldrig blivit något mer, är helt enkelt för skraj och kräsen.

Kände mig lite desperat i veckan så jag spontan la till en random kille som har gått på min skola på fb, men hur ska jag göra nu? I detta klippet visar jag hur man gör en lätt gris i marsipan. Tyvärr blir den vit men de gör väl inte så mycket :P Men perfekt och göra till jul. Kom ihåg att hon inte ska ha benen alltför brett isär, då kan det göra ont i hennes höfter.


För dig är det bra att ha något mjukt under knäna, det kan göra lite ont annars. I sängen fungerar det bra förstås. Det finns flera sätt att tjäna pengar på sin blogg. Det bästa är om man skaffar en egen domän och webbhotell för sin blogg. Det ger en full frihet att använda sig av olika annonser och tjäna pengar.


Skärmdump = en bild på det som visas på skärmen. Bara det att många inte har koll på hur man gör. Hur man tar en skärmdump? Vi visar hur enkelt det är.


Oavsett om det är en PC, Mac eller mobil du använder. Vi stannade i Gränna och fick chansen att baka egna polkagrisar. Ni kan ju gissa själva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg