måndag 7 oktober 2019

Världens yngsta mamma

Mama är läsarnas mammagrupp de luxe, självklara mötesplatsen för alla fantastiska mammor. Just nu ingår: Eucerin-kit värde 745kr! Beställ smidigt online.


Lina Medina från Peru är den yngsta bekräftade mamman i världen. Då var hon år gammal.

Vem som var pappan är inte känt. Världens yngsta mammor – nummer är chockerande! Men det finns dom flickor runt om i världen som har blivit mamma redan i mycket tidig ålder.


Det kan vara allt från geografi, till byggander och människor. I morse till kaffet valde jag att söka på ” världens yngsta ” och fick då upp världens yngsta mamma och detta måste jag bara få dela med mig av. Hon har fortfarande rekordet för världens yngsta mamma.


När du ser listan på världens yngsta föräldrar kommer du troligtvis bli chockerad. Eller vad är din åsikt?

Visa ämnen Visa inlägg. Förekommer även i andra delar av världen. Detta på grund av brådmogen pu. Hon fick mycket hjälp av sin mamma. Ibland när hon kom hem grät både jag och bebisen.


Hon sprang till akuten tre gånger med det skrikande barnet i famnen, övertygad om att Sony var svårt sjuk. Ena sekunden är hon ett barn, i nästa sekund är hon gravi säger den nyblivna morfadern till The Sun. Tias mamma var i år gammal när den förstfödde dottern kom till världen - lika gammal som pappan till dotterns barn är. Som besökare på samtycker du till användandet av s. Ok, min polare sa att världens yngsta mamma var år gammal, jag trodde honom inte kan jag säga.


Det visade sig efter lite research på nätet att han hade fel och. Så läser man igen att ännu att barn har fött ett barn var är världen på väg? Ett barn skall vara ett barn så länge som dom är barn. Vi måste hjälpas åt att säga det här är inte okej!


I början av dokumentärer berättade dom om världens yngsta mamma som var ÅR! Tänk er själva varje mamma.

Tydligen var hennes kropp färdigutveckla ok men att ha sex när man är så liten, FY FAN! Usch jag blir så upprörd och äcklad. Jag tänker själv in i min situation hur man själv var mellan – år.


Hästintresset kom via hennes mamma och som treåring satt hon upp första gången. Alexandra följde med sin mamma till stallet och fortsatte på knatte-ridskola med shettisar. För att hinna med hästarna ordentligt under gymnasietiden gick ryttaren i en idrottsskola som gav henne möjlighet att rida innan skolan startade klockan 11.


Välkommen till mama – allt för dig som väntar, drömmer om eller har barn! Här träffar du massor av inspirerande mamas, såväl kända som okända. Dessutom får du de viktigaste nyheterna, hetaste debatterna och senaste trenderna – varje dag. Satt och klickade runt lite och började läsa om en pojke i storbrittanien som fått barn vid 13.


Mamma Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti och andra dottern februari 11.


Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser. Anledningen till dessa var att han trodde att han blivit pappa efter att hans flickvän fött ett barn, vid den här tiden var Patten endast år – och blev då Storbritanniens yngsta pappa. Gein var en utpräglad nekrofil och ägnade sig åt att gräva upp otaliga gravar, bland annat sin egen mammas , och använde sedan huden från liken att klä sig i och dekorera sitt hem med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg