onsdag 25 september 2019

Vänner sökes

Vän söker Vän - SeniorKontakt För att svara på en annons, logga in ( bli medlem ) och gå till medlemmens medlemsinfo (klicka på namnet) och se kontaktuppgifter där. Som inloggad kan du också söka bland alla kontaktannonser. Kategori Vänner sökes i forumet på Bryt-Ensamheten.


En sajt för människor som känner sig ensamma och behöver en vän. Söker nya vänner , både manliga och kvinnliga, helst boende i Göteborgstrakten!

Själv är jag en snart 80-årig kvinna med många intressen, t. Stockholm Nya vänner sökes 1Stockholm. Linköping Nyinflyttad söker vänner 1Linköping. Jag är inte särskilt blyg, men är inte den som måste synas och höras hela tiden.


Jag är sällan ledsen eller nere, utan glad och energisk. Har ingen koll på (läs intresse av) tv-kändisar eller idol-vinnare. Min nya vän ska vara precis som mig, eller helt tvärsemot, eller någon blandning.


Har alldeles för få vänner , har glidit ifrån de flesta av mina vänner och söker efter ett nytt umgänge, det går bra både med tjejkompisar och killkompisar från ålder och uppåt.

Jag är en 47-årig tjej som tycker om mysiga hemmakvällar, kolla på film, promenera, baka, fika på mysiga caféer, hitta på roliga saker med barnen. Jag söker brevvänner som tycker om att skriva långa personliga brev och inte slutar efter några brev. Hoppas du vill bli min vän. Gillar att resa, konserter matlagning och att vara ute i naturen mm. Om ni hängt med mig länge så minns ni kanske min kategori “projekt hitta vänner ” och inlägg som detta, detta eller detta.


Att lämna Colorado betyder att jag lämnar alla vänner jag lärt känna, det kan nog vara helt vanlig vänskapsrelationer för dem. Antagligen beror detta på mitt psykiska välmående, men jag trivs också i mitt eget sällskap. Vänner och brevvänner sökes - Tjej lite över boendes i Skåne söker vänner och brevvänner.


Någon som är intresserad? Som min vän behöver du inte gilla samma saker som jag, det viktigaste är väl ändå att du ogillar samma saker. Jag är född och uppvuxen i Kullavik , min familj har i generationer tillbaka bott på ett och samma ställe i Kullavik.


Vi känner alla ibland behovet av att hitta nya vänner. GoFrendly är en gratis vänskapsapp av kvinnor för kvinnor och hjälper dig att hitta din nya bästis! Citypolarna gör det lätt att hitta nya vänner och bekanta.


Träffas över en aktivitet inom ditt intresse. Det är viktigt att inte tro att det är något fel på en.

Man får bara inte ge upp. Vänner sökes - Samlingstråd är den enda platsen på TiF där det är okej att söka efter vänner , alla andra trådar kommer att låsas och hänvisas hit. Som medlem kan du själv ställa frågor och få svar av andra medlemmar som är intresserade av psykologi.


Jag utesluter dock inte helt vänner från övriga Sverige eller världen heller. Kan bli lite svårare att ses ofta då bara om man skulle vilja det. Sitter mycket vid datorn när jag är hemma, gillar annars att cykla sommarti åka skidor vintertid och promenera året runt, gärna i sällskap av någon annan om den tillgången finns. Hey, jag har till och med träffat min kille via en app. Det börjar bli mer och mer accepterat att säga att man exempelvis nätdejtar eller träffar nya vänner via Instagram, ”träffa vänner events” och andra appar.


När Jan Mottl dör vill han ge allt han äger till hemlösa hundar, men någonstans finns två barn med rätt att ärva över en miljon efter sin pappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg