torsdag 19 september 2019

Träffar aldrig tjejer

Träffa tjejer genom vänner i din sociala cirkel. Det är ofta riktigt bra att träffa tjejer på aktiviteter och fester med vänner, dessutom ett av de absolut vanligaste sätten att träffa en partner i Sverige. Eller varför inte prova att bli ihopparad med rätt tjej direkt om någon av dina vänner gillar att vara match-maker. Då behöver du inte känna i lika hög grad att du inte är tillräckligt attraktiv, eftersom det inte är tänkt att de ska bli attraherade av dig ändå. Det kan få det att kännas lite mer avspänt.


Då kanske du lär dig bonda med tjejer lite mer, och sen när du kan det, då kan du försöka träffa tjejer i mer romantiskt och sexuellt.

Om planen är att träna på att prata med och attrahera tjejer man är intresserad av, då kan det inte gå fel. Att träffa fler ökar chanserna att träffa den rätta. Och att träna på att prata, attrahera och träffa fler tjejer gör oss mer redo för den dagen då vi träffar den rätta. Som en av tjejerna i tråden skrev: Killar kanske inte behöver oroa sig för att bli våldtagna eller mördade när de träffar en främling från en dejtingapp, men snälla var medvetna om att tjejer måste det.


Så att vilja ses efter bara några få meddelanden är inte speciellt uppskattat, det ger snarare ett desperat intryck. Har liksom aldrig kunnat prata med tjejer riktigt, aldrig haft några problem med kompisar eller att lära känna folk eller så men har aldrig direkt kunnat komma nära tjejer och lära känna dom eller så så har aldrig haft några tjejkompisar eller flickvänner eller så. Men innan jag gör det så vill jag träffa andra tjejer först. Hur ska jag säga det till henne utan att förlora henne.


E va Rusz säger: Hej, du får nog bestämma dig för hur du vill ha det.

Om du vill vill ha kvar din tjej eller om du vill träffa andra. Det där är ett dåligt reservtänkande, och man kan aldrig ha någon annan som reserv. Jag har varit singel hela jävla livet och oskuld och aldrig rört en endaste tjej , aldrig varit på dejt eller haft sex eller myst med en tjej och blivt avvisad 1 av gångerna jag ens sagt hej till tjejer. Träffade en på jobbet som jag trodde mycket på.


Vi dejtade en månad sen sa han att vi inte kommer bli ihop. Han var år och hade inte haft en tjej sen år tillbaks. Bor i Uppsala Äntligen börjar känna mig bättre från depressionen efter massa år.


Men jag tycker det är svårt att träffa nya vänner och var börjar man? Jag har katter, men jag tycker om all djur Tycker om natur spec blommor. Jag känner till en kille som har problem med att träffa tjejer. När man träffar honom är det lätt att tro att han har allt som krävs för att vara attraktiv och populär. Han har ansiktsdrag som en fotomodell och går på gymmet fem dagar i veckan.


När du träffar en tjej för första gången i en bar eller ute på stan så kan det vara svårt att veta hur man ska vara, vad man ska säga eller vilka sidor man vill lyfta. Såklart är det alltid bäst att vara sig själv men det är lätt att det blir fel eller att stämningen blir krystad. Ser snygg och proper ut. Jag är en kille på snart år. Har en bra ekonomi och ett arbete som jag trivs med.


Problemet är att jag är så ensam. Varför har jag så svårt för att träffa en tjej ?

Vissa klarar av att göra det på egen han kanske för att de aldrig haft svårt att prata med tjejer och omedvetet tränat upp sig ända sedan dagis. Men vissa av oss kanske aldrig började prata med tjejer när vi var yngre, eller att vi slutade prata med tjejer någon gång i vårt liv. Har träffat en kille jag klickar med på alla nivåer ett tag. Sverige” Då är nog barer inte ett bra ställe att träffa någon på för dig.


Dessutom är det många som knappt är ute på barer, så du missar chansen att träffa alla dem om du bara söker i barer. Risken att bli lurad är även extremt hög om du inte har bra koll och träffar någon via en bar. Framgång, humor, en karriär - och pengar.


Trots detta har Marko Markoolio Lehtosalo, 3 fortfarande inte träffat någon tjej att leva med: - Jag har slutat att leta. Jag träffar ju aldrig någon ändå, säger han när Expressen träffar honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg