måndag 29 januari 2018

Resesällskap önskas

Som inloggad kan du också söka bland alla kontaktannonser. Tjena, Efter jul- och nyårsfirande har jag utvärderat livet och börjat fundera på en resa. Ganska begränsad vad gäller datum med typ 24e jan - feb med någon dags flexibilitet. Som resesällskap är jag ganska spontan och behöver inte ha allt planerat i detalj. Alla typer av äventyr är bra.


Resesällskap önskas

Förslag: Colombia med vandring till den försvunna staden och ev några dagar till San Blas för sol och bad eller Laos och en tur med ziplines och övernattning i tree housesoch ev Vietnam eller Bolivia och bla cykla på dödens väg. Tar gärna ett glas vin men vill inte festa. I de flesta fall brukar man veta innan man bestämmer sig för att boka resa var man önskar åka och det brukar så klart underlätta i själva letandet på nätet.


Skulle man dock inte ha någon konkret plan på vart resan ska gå kan man exempelvis utgå från sina egna intressen och på så sätt hitta ett lämpligt resmål. Ja, det har du rätt i, men det kanske lugnar ner sig till hösten … Under oroligheterna i Egypten var det några bekanta som ändå åkte till semesterorterna där. Letar du efter en reskompis? Kanske är det så att dina vänner, partner eller familj inte har möjlighet att resa iväg med dig.


Jag kan garantera dig att du inte är ensam. Här har jag samlat ihop mina bästa tips för att hitta resesällskap ! Hur skapar du en semesterresa som roar både en tweenie och en föris - gärna. Maya Larsson, 2 hittade sin reskompis på nätet. Utan att känna varandra for de på långresa till Asien. Efter en kvart visste vi att vi ville resa.


Under julhelgerna godkänns inga nya kontaktannonser. VÄLKOMMEN TILL SENIORENS KONTAKTANNONSER! Här kan medlemmar i SPF Seniorerna annonsera gratis samt svara på kontaktannonser. Här kan du bli det:) Din annons visas under veckor eller tills du själv tar bort den. Om du reser själv kan du välja mellan att ta del i dubbelrum, då paras du ihop dig med annan ensamresande resenär av samma kön, eller så väljer du att boka enkelrum.


Resesällskap Det går alldeles utmärkt att resa själv, som par eller som grupp. Vill gärna besöka Graceland och huset där Elvis föddes. Goa, Kerala, Auroville. Logga in eller registrera dig för att kunna kommentera.


Vi önskar dig och ditt eventuella resesällskap en fantastisk resa! Söker kvinna med gemensamma intressen. Från husen glider du enkelt ner till liften ca 2meter bort. Husen har tre olika storlekar på lägenheterna för att passa de flesta resesällskap. Kille eller tjej spelar mindre roll.


Resesällskap önskas

De flesta reser utan resesällskap på våra resor och du kommer snabbt att lära känna nya, likasinnade vänner. Att resa på egen hand fungerar alldeles utmärkt. Gemenskapen i gruppen brukar växa sig väldigt stark då vi delar alla häftiga upplevelser tillsammans och utmanar oss själva uppe i bergen. Toffsie Toffsie har ännu inte skrivit några blogginlägg Senast inloggade.


Hej jag är en tjej på som är ensamstående med två små barn. Och undrar om det finns någon annan ensamstående. Jag ville bara kika in och önskar er alla en underbar julhelg. Jag ser att det är många som tittar in här dagligen, vilket verkligen är jätte roligt.


Jag bjuder på ännu mer Thailands inspiration och några härliga bilder från vårt julfirande i Thailand förra året. Jag måste erkänna att jag saknar det…. Norrland är den nordligaste och till ytan största av Sveriges tre landsdelar och definieras traditionellt av nio landskap: Gästriklan Hälsinglan Härjedalen,.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg