tisdag 18 april 2017

Chatten på facebook

Du kan visa när du är aktiv eller nyss varit aktiv genom att slå på aktiv status. Du kan även ändra dina inställningar om du vill förhindra någon från att publicera innehåll på din tidslinje. Chatten på vår sajt är tillfälligt stängd. Den öppnar igen den 8:e januari.


Vi ber om ursäkt för de problem som detta kan orsaka för dig som. Sveriges största gratis chatt !

Hos oss chattar du anonymt, helt utan konto. Använd reglaget längst upp för att slå på eller av aktiv status. Messengers hjälpcenter. Tryck på Slå på eller Stäng av för att bekräfta ditt val. Så gör du på mobilen och pekdatorn.


Men han stänger aldrig av chatten. Det är bara att ladda ner appen och skapa ett konto. Upphetsad - Gratis Video Chatt på Upphetsad.

Detta är inte första gången. Efter uppdateringen av appen för elva timmar sedan, fungerar inte tillägg. De sista månaderna har vi finjusterat vår chatt , så att den är bättre och har ännu fler duktiga medarbetare som sitter redo vid tangentbordet för att hjälpa dig så snabbt som möjligt.


Du hittar chatten på förstasidan på Elgiganten. Då ska du välja så att det bara är du som kan se ändringen. På det sättet undvikar du pinsamma frågor och släktningar som undrar vad som har hänt. Sten i trädgården av alla. Sedan en tid tillbaka har länkar med texten private video börjat landa i allt fler inkorgar.


Hejsan, idag när jag loggade in på facebook så märkte jag att någonting inte stämde, Min Chattfunktion fanns inte i högra hörnet, och jag har inte flyttat ut den eller dylikt, Testat att starta om webbläsaren samt loggat ut, Och man ser mig inte i chatten. Morsan loggade in på min data också, och hennes chatt finns, Någon som vet. Blockad på facebook chatten. Om man, i sina inställningar, valt att inte visas på chatten så kan ingen se om man är online.


Annars ser du längst ner till höger, en liten grön gubbe och ordet chatt. Klickar du på det får du upp en lista på dem som är inloggade. Trycker du på en persons namn får du upp en liten chattruta där du kan skriva.


Om du inte har stängt av funktionen kommer dina vänner alltid att kunna se när du är online. Det finns alltså inget sätt att vara osynlig som på exempelvis Skype. Vad du kan göra är att stänga av chatten helt och hållet eller för vissa vänner.

Vad händer med säkerheten och integriteten? Kan man klara sig utan de sociala medierna? Läs chatten här nedan. Jag vet inte om vi pratar om olika saker nu för jag är inte så hemma på fb.


Det jag menar är att alla mina vänner visades i rutan till vänster fast ingen var inloggad för om man tryckte på deras kort så stod det att det skickas till deras mobil men kvinnans foto var helt borta nu i chatt -rutan. Och nu är viruset tillbaka och gäckar användarna. Meddelandet består av en länk som har ditt namn i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg