fredag 21 april 2017

Älskarinna sökes

Älskarinna sökes

Jag är 3 ganska välträna social glad och trevlig. Varför söker jag en gift man undrar du? Gift man sökes av en snygg och trevlig kåt tjej med stil. Jo därför att jag vill inte inleda nåt förhållande och är du gift eller liknande så lämnar du sällan eller aldrig din fru.


Då slipper jag tjat om förhållande och sånt. Jag är en “äldre” man som är konstant hungrig efter en het kvinna, min fantasi är som alla män, en yngre kvinna, allt från – kanske, typen petit. Detta är förstås en dröm som aldrig kommer att uppfyllas. En älskarinna att skämma bort regelbundet sökes. Jag är en fitta slicka missbrukare som bor i Göteborg, jag är från Asien.


Jag vill att dyrka min älskarinna genom att slicka hennes fitta, massera och bad henne. Som rubriken säger, älskarinna sökes. Det innebär att ENDAST kvinnor är intressant. Jag träffade en gift man för nåt år sen, det var så spännande och nice i början men han började få känslor för mej så jag fick avsluta det. Därför måste du vara på det klara med att jag inte är intresserad av nåt förhållande annat än att vara din hemliga älskarinna.


Jag är diskret, ingen får veta, inte ens mina kompisar! Hej jag är en gift man år bor i örebro jag ser bra ut söker en älskarinna att träffa på dagtid. Jag är egenföretagare med ordnat liv 1lång och väger kg. Tjingeling, här finns en äldre älskarinna till din tjänst. Haha det lät formellt, om jag säger så här istället.


Jag är en kåt mogen kvinna i mina bästa år som vara din älskarinna , du kille som är max år. Det gäller att lägga eventuella fördomar åt sidan och kunna prata med äldre män om sex när potensen sviktar. För många är det början på en ny syn på sex. Hej jag är är trevlig jag söker en tjej ålder utan betydelse som jag kan skämma bort som kan tänka sig att träffas regelbundet för sköna stunder Jag söker bara en och så länge annonsen finns kvar har jag ej funnit någon.


Jag är en man på år som har familj, flickvän o barn, men har ett dött sexliv. Jag skulle vilja träffa en trevlig kvinna för diskreta mysiga stunder tillsammans. Vi kan väl börja med att träffas över en bit mat och se vad som händer sen. Spanking Personals På denna sajt används cookies. Genom att fortsätta surfa på denna sajt samtycker du till vår användning av cookies.


Jag, Klumpesnusk, tänker nu använda min blogg för att söka efter en älskarinna eftersom sexcommunities och liknande inte funkar för mig. Jag lider en stor brist på kvinnlig närhet i mitt liv, L bor för långt bort för regelbundna träffar och Kone har fullt upp med sin familj och sitt liv. Poängterar detta en gång till, det är din kropp jag vill åt, inte en pojkvän jag vill gå hand i hand med på stan. Jag är en olydig flicka som behöver knullas ordentligt både oralt, analt och i min trånga rakade fitta! Kärlekskranks blogg svenska tjejer horor kuk.


Älskarinna sökes

Månad januari februari mars april maj juni juli augusti september oktober november december. Undvik att bli överraskad av din partner mitt i en flört. Spännande möten Ordentlig bildad man år söker kontakt med äldre dam, tankar och allt vad det innebär. Stadig älskarinna sökes. Någon som vill uppleva saker tillsammans me utforska vår sexualitet tillsammans, gärna under en längre tid.


Jag har plats och jag ger dig och förväntar av dig ett diskret förhållningssätt. Hejsan har en längre tid haft ett underbart förhållande med min svärfar. Jag som skriver är en kvinna på år och är sedan år gift.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg