tisdag 29 mars 2016

Träffa en kk

Iaf inte om det ska pågå under en tid. Men vad vet jag egentligen, är ju som sagt helt grön på detta. Hur skaffar man som kille en kk utan att ses som. Träffa KK - varför så svårt?


Hur ofta träffas ni med kk och vad tycker ni om. Det börjar mer och mer likna en relation, trots att ni har sagt att ni bara är vänner med förmåner.

Du erkänner det inte, men du har utvecklat känslor för din KK och hoppas innerligt att hen inte ligger med någon annan. Snart kommer hen väl inse att ni borde ta relationen till en mer seriös nivå, eller? Kan även vara relativt kärleksfullt till en viss del.


Vissa KK - förhållanden kan vara att man träffar personen har sex tackar för sig och sen drar. Andra KK - förhållanden kan vara att man träffar kollar på film kanske äter middag har sex ligger och myser efteråt ,, pratar om sina problem med den andra personen. Välkommen till Hitta- KK. Sveriges ledande sexchatt för dig som söker efter en Knullkontakt – nära dig. Enligt vår undersökning så lyckas procent av alla nya medlemmar hitta en kk inom dagar, det är vi stolta.


Därefter stanna upp då och då för en stunds kommunikation, avstämning.

KK -förhållande är ju bra att prata igenom så att man vet vad som gäller. Jag minns att jag sa till min KK att jag inte hade problem med att han ev. Första gången jag träffade min kk var på ett kafé.


Vi hade bestämt en träff där och mitt första intryck var att det här kommer nog inte leda till något rajtantajtan direkt utan hon blir nog mer en kompis. Mycket riktigt efter den första träffen på kaféet så började vi umgås mer och mer och då som kompisar. Irriterad på att sakna någon man inte ens haft ett förhållande med. Han pratar aldrig om andra tjejer, och han är väldigt gullig.


Men vi träffas mest på väg hem från krogen, när vi båda är sugna. Men är osäker på om en kk -relation kan bli något seriöst. Nu undrar jag: vågar jag berätta för honom hur jag känner? Fixa en dejt redan idag.


Muncie Kronoberg enfj finsk han vill vara singel varav träffa kurviga jag träffar en transman huset medication aujourd. Midsommarträffen är en återkommande favorit och i år väntar hon över singlar som alla ska fira dagen tillsammans på en gård. Vi värnar om din personliga integritet, och gratis online dating webbplatser i chandigarh.


Söt tjej vill träffa en trevlig kille – söker KK Här är jag, en söt tjej som vill ha något seriösare än bara engångsligg, jag vill ha en KK. Jag är ingen tjej som gillar att ha olika killar, det är inte okej i min värld. Det kan gå 4-veckor emellan. Jag har en kk men vi träffas för sällan enligt mig.


Han har sagt att han inte vill ses för ofta.

Vad menar han med det? Tror ni han är med andra eller är han rädd att få känslor, eller tråkar det ut honom annars? Vi är bara Kk och jag har inga känslor men tycker ändå om honom som person och han. Det är nog många som kan skriva under på att en KK -relation inte är något som kan hålla för evigt, utan bara funkar under en viss tid. Det här tycker ni kanske är en konstig fråga men jag undrar lite över hur man hittar en person att ha ett kk -förhållande med?


Det enda jag saknar är egentligen sex.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg