torsdag 31 mars 2016

Norton mitt konto

Se de bästa och säkraste antivirusprogram för Sverige. Garanterat säkra antivirus. Hitta de bästa antivirus och få exklusiva rabatter. Hurtig, let og brugervenlig.


Få Säkerhet för digitala enheter, Secure VPN, Password Manager, Cloud Backup för PC m. Kraftfulla funktioner i en lösning.

Hantera ditt Norton -skydd på Mitt Norton. Du skapar ett Norton - konto när du köper eller konfigurerar ditt Norton -skydd. Om detta är ett nytt köp som ännu inte har registrerats i ett konto , kan du lägga till det manuellt. Ladda ner en prenumeration på NYA Norton 3- hjälp till att skydda dina enheter mot virus, utpressningsprogram, malware och andra internethot.


Logga in för att komma till Mitt konto. Här är din personliga sida där du kan se all information om ditt abonnemang. Under Mitt Konto kan du byta lösenor ändra e-postadress, byta abonnemang, avsluta ditt abonnemang eller starta det på nytt om du tidigare varit kund. Du kan även se din orderhistorik.


Du måste logga in på sajten från en dator för att kunna radera din profil.

Vår teknik hjälper till att blockera smittade och farliga nedladdningar med mera. Sign in to enter your product key, access your account, manage your subscription, and extend your Norton protection to PC, Mac, Androi and iOS devices. Där kan du skapa ett konto och ladda ner din lösning. Ange Norton -produktnyckeln för att komma igång.


Norton -prenumerant som redan har köpt en prenumeration och har en produktnyckel att ange? Autentiseringsuppgifter för ditt Norton - konto ger tillgång till alla Norton -tjänster medan lösenordet för valvet endast gäller för ditt valv. Hur avslutar jag mitt konto och tar bort min profil under pågående prenumeration? Symantec lagrar inte ditt lösenord för valvet.


Det är bara du som känner till det. Tittar på kontot och de har dragit 7kr, mina mat pengar. Jag är student och har inte råd att betala 799kr för en virusskydd.


Man kan få ok virusskydd för 3kr via studentkortet, dessutom så gäller min skydd t. Jag har inte gett tillstånd för att dra pengar från mitt. Du som är nyantagen student skapar ditt konto i samband med att du registrerar dig. Följ instruktionerna i välkomstmejlet. Redigera information om dig själv via Mittkonto.


Sök personal och studenter. Om du nekas inloggning kan det bero på att du tidigare haft flera olika konton registrerade på samma e-postadress.

Om du har glömt bort lösenordet till ditt konto kan du klicka på Glömt lösenordet? När du blir medlem är ditt lösenord ditt med 12-siffrig personnummer. Endast siffror, inga bindestreck. Om du valt ett eget lösenor använder du det istället för personnummer.


Konsortiet använder egna cookies samt cookies från tredje part för att komma ihåg dina inställningar, att mäta trafik och för att kunna visa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg