torsdag 26 december 2019

Tips på att bli smal

Går ner i vikt med vår hypnos- ljudbok. Då har du kommit rätt! För att tappa vikt snabbt så måste du veta vad du sysslar med.


Att du måste träna och sova vet du redan, men vad ska man egentligen äta? Midjemåttet definieras av vad du äter och hur du lever – det är en spegelbild av din livsstil. Att bli mer slank och smalare har aldrig varit enklare!

Fortsätt läsa… användbara tips för att bli smal på en vecka 1. Ett av de mest viktiga stegen till att snabbt bli smal på bara en vecka eller så, är att förändra din diet. Snabba Tips för Hur man Blir Smal på Bara Veckor 1. En sak är säker – du kan inte förvänta dig att bli smal på en månad om du inte sätter upp realistiska mål och börjar äta nyttigare genast idag. Vad menar vi med “realistiska” viktminskningsmål?


Många går ut för hårt och tappar sugen, och många försöker bli smalare utan att egentligen anstränga sig (de har inte tålamod nog att stå ut med hungerkänslor under dagen), och andra tror att man blir smal på kort tid och sedan håller det i sig resten av livet. Midjemåttet kommer att minska samtidigt som det är skönare för hjärnan att tänka på träning och motion som en belöning till dig själv istället för en bestraffning. Så mycket smalare blir du med 3-dagarsmetoden: Räkna med att du kan gå ner tre centimeter i midjan på tre dagar om du är lite ”uppblåst”.


Exakt hur mycket beror förstås på hur bra du redan äter, resultatet kan bli både mer och mindre.

Om magen svullnar inifrån, exempelvis om man har IBS, kan man känna sig slank och fin på morgonen, men efter att magen har blivit orolig under dagen är man mer uppblåst på kvällen. Klicka dig vidare för tips för att få en plattare, och lugnare, mage. Hej ja är en tjej på år å ja vill bli smalare så fort som möjligt! Tips på snabbt sätt att bli smal ? På en skala från ett till tio tenderar smala kvinnor att sluta äta vid sex-sju ungefär – medan andra fortsätter till åtta-tio på skalan. Vissa nöjer sig med att bara vara mätt – medan andra vill bli proppmätta.


Det kan bero på att känslan av mättnad skiljer sig. Eller för att äta upp det som finns på tallriken helt enkelt. Ett annat alternativ är att massera hakområdet (där fett och hud tenderar att ansamlas). Använd lite mandelolja på fingrarna för att inte massagen ska irritera huden. Vi rekommenderar att läsa: sätt att få fasta, friska kinder.


Tack för tipsen för att bli smalare , började att söka på hur man blir smalare för att jag tycker jag inte riktig är som alla andra iskolan tex. Alla har platt mage elr lite mera och jag är rädd att råka visa min mage, håller alltid mina armar runt magen när jag badar tex och hatar linnen bara för det! Jo,vet att det tar tid att gå ner o så. Men behöver snabbt bli lite smalare om magen,för att komma i en klänning till. Har ni annat tips - på att snabbt minska.


Bli smal och håll dig smal – med enkla regler. Helena Olmås, 3 i Stockholm följer flera av råden och mår bättre än någonsin. Förut var jag en riktig godisråtta, nu känner jag mig tio år yngre och håller min vikt, säger hon.

Det finns ingen magisk formel för att få smal. Varje idivid måste hitta sitt eget sätt. Det kostar lite att gå med i Fat Loss Idioter och är bra för. Inte äta det på månader. Så ge mig lite tips på att minska sötsugen?


Jag tänkte även om ni har fler tips på hur man blir smalare fortare? Vill dock inte ha massa tips på dyra dieter, för det har jag inte råd med. Här får du tipsen , recepten och en shoppinglista med billig smalmat som på några veckor garanterat ger dig en slant över till att förverkliga makeover-drömmarna i klädskåpet. Recepten kostar max 2kr för portioner, men de flesta ligger under 2kr.


Sätt ihop en egen matsedel för att gå ner i vikt eller inspireras av våra smala recept!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg