tisdag 24 december 2019

Tips på actionfilmer

Tips på actionfilmer

Idag släpps nämligen svenske Babak Najafis London Has Fallen hos Plejmo, och i samarbete med Plejmo och Nordisk Film har vi tagit fram en behändig lista på stycken actionrökare att kolla på under sommarens varma kvällar, och som alla finns att se på just Plejmo. The Dark Knight känns väldigt fel att lista på en top bästa action iom. Den kommer att hålla sig bland dom odödliga actionfilmerna som alla måste se Predator får bli en runner-up.


Jag gillar egentligen genren men är nåt så förbannat trött på alla B-filmer med hjärndöda slagsmål och en handling som får en vilja gå bersärkagång på manusförfattarna! Det är klart att en actionfilm ska ha grymma slagsmål, men när det tar upp 1 av handlingen så spyr man ju galla på skiten. Jag skulle vilja ha lite tips på bra actionfilmer för 11-åringar. Har en son som har börjat gilla kriminalare och actionfilmer.


Vill inte ha för blodigt såklart, men det kan ju vara 15-årsgräns då vi sitter med honom och tittar. Sen gärna lite andra bra tips för barn som vuxit ur tecknat. Vi har skickat ett mail till dig med en länk du måste klicka på för att verifiera ditt konto. Här är alltså tips på bra actionfilmer – med moderna actionhjältar. Vilka actionhjältar har vi?


Tips på actionfilmer

Båda filmerna om John Wick bjuder på underhållande, temporik och välkoreograferad action, med nyanserade karaktärer. Varför jag gillar denna film, är på grund av hur många olika action-scener som finns i filmen. Med det menar jag att det är så många olika miljöer, där det sker mycket dödande. Och det är även något jag tycker saknas i många andra actionfilmer. Det är många scener i actionfilmer där det pratas mycket, och färre actionscener.


Jag har en kollega som tycker om att sätta tejp för sensorn på datormusen, tejpa för skärmswitchen på laptopen osv. Såna där små kontorsbus ni vet. Nästa vecka har jag jouren vilket innebär att jag kommer först till kontoret varje dag.


Jag vet att det finns miljoners, miljoner men jag vet inte vad jag ska välja. Ska passa barn 4-år. Skåla in nya året med guldkant och glam! Nyår är festernas fest.


Vi hade det på min förra arbetsplats och det var precis lika roligt som det låter. Behöver du tips på vad du ska köpa till din pojkvän i julklapp? Här hittar du massor av tips och inspiration till fina presenter.


Haha, ska fundera på café! Gör succé till nyår med recept från Tina Nordström, Tommy Myllymäki, Tom Sjöstedt och andra av Sveriges bästa kockar. För att det inte ska bli slagsmål om kontrollen, som slutar med att alla tittar på var sin film på egna apparater, kommer här en lista med tips på bra familjefilmer som alla i familjen garanterat kommer att tycka om. Det är vad institutionen Stryktipset handlar om.


Klockan 16:på lördag är det spelstopp hos Svenska Spel och när helgen börjar närma sig så laddar 1x2. Kom igång med ditt sparande idag med våra bästa tips hur man kan spara pengar. Genom enkla sätt kan du komma igång med sparandet utan att det stannar av efter en månad. Satsa istället en stark ekonomisk grund genom våra enkla tips och tricks.


Några har frågat om jag har tips på Nisse hyss, så jag tänkte att jag gör en lista på det jag kommit på hittills så kanske det inspirerar någon. Vissa grejer, som idag, med tomtegröten och att Ines var ledsen var något vi hittade på i natt eftersom att det passade in. På Tema Trädgård får du inspiration, tips för din trädgår gräsklippare, trädgårdsmöbler, uterum och växthus. Oavsett om det gäller trädgårdsmaskiner eller material till din altan så finns det många frågor, egenskaper och material att ta ställning till. Jag är kulturombud på mitt jobb inom ett särskilt boende.


Skulle vilja ha tips på aktiviteter som skulle passa för de äldre, både större och mindre. Finns kanske andra här som jobbar inom samma sak och vill komma med förslag på saker som äldre uppskattar och tycker är bra och lagom! Tips på veckomeny Vardagsmaten behöver inte vara tråkig eller jobbig.


Tips på actionfilmer

Köket-redaktionen finns här för dig när inspirationen tryter, vi tipsar om tre olika rätter per dag, vegetariskt eller med fisk, skaldjur, kött eller fågel. Bläddra bland kyckling, lax, köttfärs och andra middagstips för familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg