onsdag 17 oktober 2018

Danspartner sökes

Skapa ett gratiskonto här ovan och hitta potentiella danspartners nu med detsamma! Det är numer allmänt känt att såväl musik som dans frisätter endorfiner, kroppens egna lyckopiller. Manlig danspartner sökes ! På Sportpartner kan du hitta en danspartner i ditt område.


En danspartner genom Sportpartner. I själva verket, inte bara för att hitta en danspartner , utan för alla typer av sportkompisar. Med tiotusentals medlemmar i Sverige är chansen stor att du också kommer hitta en danspartner. Bugg och vals partner sökes ! Jag är en mycket glad och humoristisk person, som nu s. Plats är Öresunds dansförening i Limhamn. Vet inte vilken dag eller klockslag än.


Vill bara vara ute i tid tid. Ser fram emot att höra från någon dansglad förare. Här kan du som skall gå kurs efterlysa danspartner. Fyll i blanketten så försöker vi finna någon.


Danspartner sökes

Ditt namn (obligatorisk) Din e-post. Det är så att jag dansat jive och bugg i nio år och det skulle vara roligt om man fick en speciell danspartner. Danspartner sökes – Årets julklappstips!


Visste du att det finns en facebookgrupp där man efterlyser danspartners ? Ibland är parvis anmälan obligatorisk. Ni får ursäkta vitsen och anspelningen på min gatuadress, men ibland känns det som att det inte går att hålla sig. Om du som jag har nära till skratt, gillar kvällssol och frivillig gemenskap och lite lättare trädgårdsarbete tycker jag du ska höra av dig till min mäklare. Jag tränar på micteam och tränar hemma varje dag, f. Du kan vara nybörjare, ung, lite äldre, men behöver vara lite driven och vilja utvecklas.


Resten kommer med tiden om vi matchar ! Hör av dig om du är intresserad! Ni väljer själv om ni lägger ut mobilnummer, mailadress eller inte. Många hittar en danspartner på kurserna. Dansmaffian om du söker danspartner till våra bugg, foxtrot, jive, lindyhop och west coast swing kurser.


Jag vill sååå gärna gå i 10-dans men jag hittar ingen danspartner. Saknar du danspartner till höstens kurser? INGET skulle göra mig gladare än om jag fick en seriös kille som vill dansa med mig!


Danspartner sökes

Först och främst är det Cha Cha och Jive jag vill dansa! Jag söker dig som har dansat några år. Antingen är du redan aktiv dansare idag eller har planer på att damma av din.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg