tisdag 31 oktober 2017

Hitta reskompis

Ebba heter jag och är år gammal från Göteborg. Ett resmål jag gärna skulle besöka är machu picchu annars är jag öppen för förslag. Söker någon tjej runt min. Vi skulle vilja visa dig en beskrivning här men webbplatsen du tittar på tillåter inte detta. Alla som vi kände där nere hade redan boende, så vi bestämde oss för att söka efter en ny reskompis på forumet där vi hittade varandra.


Efter några dagar hittade vi två tjejer från Stockholm, som senare skulle visa sig vara helt underbara. Tre gånger har jag alltså hittat resesällskap online utan att jag känt dem sen tidigare. Här hittar du resesällskap till hela världen.


Hitta reskompisar på Vi Drar! Här kan du lägga in en annons om att du söker en kompis för din yoga- eller hälsoresa med oss. Annonsen ligger kvar i högst dagar. Här finns det reskompisar i alla åldrar och oavsett om du vill backpacka i Asien eller åka båt i Filippinerna så finns en reskompis för dig.


Hitta reskompis

Travel forum inte sker i ett frekvent tempo så finns det ressugna människor även här. Vill du så kan du hitta en reskompis till såväl Oslo som. Du kanske inte lyckas hitta en reskompis som är perfekt direkt och det är helt okej. Om du gillar museer och din kompis tycker om att hoppa fallskärm kan ni ju fortfarande ha en fantastisk resa.


Vill du också ut och resa, men saknar någon att resa med. Vi hjälper dig att hitta ditt nya resesällskap. Fyll i formuläret nedan så lägger vi upp din efterlysning här på sidan. Maya Larsson skulle gärna resa snart igen, men hon kommer inte att annonsera efter fler reskompisar på nätet. Jag vill inte utmana ödet.


Något jag blivit ombedd av er att göra flera gånger nu på sista tiden är ett ” hitta reskompis -inlägg”. Inget att åka på resa med? Gaffl På den här sajten kan man på ett lätt sätt hitta en reskompis.


Dessutom är det ett bra sätt att hitta nya vänner – vi ser till exempel ofta hur våra resenärers vänlistor på FaceBook får ett gäng nya namn från olika länder. Och delad glädje är som bekant dubbel glädje! Vissa resebyråer marknadsför sina singelresor som ett sätt att hitta en partner. Kanske vill din kompis barndomskompis åka med dig, din syrras klasskompis eller en grannes bästis.


Hitta reskompis

Asien låter också lockande. Det gör inte vi på TAC. Men det är absolut inga måsten utan jag är VÄLDIGT öppen för förslag! Reskompis ej lesbisk i Sthlm som gillar hälsa yoga mode dansa,. Har hittat en trevlig resa på dagar där man bor i fina tält.


Vore kul med resesällskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg