onsdag 11 oktober 2017

Fina låtar om kärlek

Här kommer hans nio finaste låtar om kärlek. Personuppgiftspolicy Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. I går skickade våra läsare in sina tips på bästa kärlekslåtarna till Fredagssnacka.


Här hittar du allihop på Spotify: Läsarnas kärlekslista. Att planera ett bröllop kan vara både roligt och krävande.

Det är mycket att tänka på och komma ihåg. I videon nedan listar bröllopskoordinatorn Madeleine Björk fem detaljer du inte får missa på bröllopsfesten. Ja, det har jag nog gjort, men jag har aldrig publicerat någon. Kärlek skriver nog alla om , men det var nog mer till kärleken som kraft som jag skev än till en person.


Om jag skulle skriva den i dag skulle jag säkert skriva på rim. Jag har ju skrivit vistexter som tonsatts. Oavsett hur många låtar han skriver så fortsätter Håkan Hellström att ge oss gåshud gång på gång.


Eftersom Håkan är känd för att leverera citat som träffar rakt i hjärtat har Baaam listat textrader som vi aldrig kommer att tröttna på!

Underbara Marie Fredrikssons sång med fina vackra ord. Eftersom procent av min skivsamling består av låtar om olycklig kärlek har jag fått radera i princip varenda playlist. Ibland undrar jag nästan om det inte är värt att leva ensam bara för att få lyssna på The Smiths och riktigt Rolf Lassgård-gråta hulkande över stereon. Alltså fina låtar som ni hör o som får er att tänka på era barn.


Bröllopsmusik och bröllopssång till bröllopet, ca 2förslag T. The Trumpet Voluntary, Brudvals, Pomp and circumstance, Du är allt, För kärlekens skull m. Att välja låtar till bröllopet är inte helt lätt. Det finns så många alternativ att det känns svårt att ens veta var man ska börja leta. Ja, för Baaam har listat hundra fina kärlekslåtar som passar perfekt till såväl vigseln, som första dansen och festen. Kent satte perfekta ord på kärleken. Sami Sirviös otroliga gitarrspel i all ära, men det är Jocke Bergs texter som borrade in i ens hjärta och fick en.


Christina Aguileras låtar (t.ex. oh mother) hon har ju bra texter till sina låtar också. Jag behöver tips på någon vacker text om sann vänskap. Bra och dansanta kärlekslåtar finns det gott om , men vilken musik lämpar sig bäst för ett bröllop?


Spotify har tagit reda på vilka låtar som spelas mest på just bröllop – både i Sverige och världen över. Att få sjunga under en av livets största högtidsstunder på ett bröllop med så mycket glädje, kärlek och lycka är fantastiskt roligt och en ära.

Jag hoppas kunna förgylla och beröra med min sång och göra ert bröllop till en speciell och minnesrik dag. Lyssna gärna på låtar och se videos på liveframträdanden. Bebisboken har samlat låtar om kärlek till ett barn.


En färdig spellista med allt från Stevie Wonder, Abba och Evert Taube till Usher, Kent och Madonna. Listen to Sannex — Gamla fina låtar now.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg