måndag 23 oktober 2017

Avregistrera stayfriends

Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor. Läs inlägget på bloggen här. Konsumentverket har fått in fler än anmälningar mot företaget, från olika personer.


Avregistrera stayfriends

Jag kan inte tänka mig att någon registrerar sig på nytt nuförtiden, men vi var väl några stycken som skaffade konto pre-Fb. Så här gör man för att avregistrera sig. StayFriends idé är att man ska hitta igen gamla klasskompisar. Hoppas jag, jag har precis försökt själv: Logga in med din e-postadress och ditt lösenord.


Stayfriends beter sig slemmigt, mot mig och mina vänner. Droppen som övertygade mig var sidan Besökare på min profils länk Visa namn och anledning till besök till en Förmåner av Guldmedlemskapet-annons, där samtliga(!) listade funktioner för enbart guld-medlemmar är en inlåsningsripoff som bör vara tillgängliga till alla medlemmar, vare sig de betalar eller ej. Nyfikenhet på gamla klasskompisar kan stå dig dyrt. Det går tyvärr inte att avregistrera sig från mobilappen. Om du vill ta bort din profil måste du logga in från en dator och gå till ”Konto och prenumeration”, som du kan välja på menyn längst upp till höger.


För något år sedan har jag av någon anledning (troligtvis var jag full eller nåt, för jag har inte använt det). Nä nu kom jag på, det var så att jag hade fått några meddelanden som jag inte kunde läsa utan guldmedlemsskap. Man stöter på deras reklambanner lite överallt på nätet, och det ploppar in mail med rubriken Anders - nya elever på din skola Stockholms universitet har registrerat sig. Gmail is available across all your devices Androi iOS, and desktop devices.


Sort, collaborate or call a friend without leaving your inbox The World of Hyatt account system is offline for maintenance. We will be back shortly. Om du får ett meddelande i e-post eller kalender för Windows att dina konto inställningar är inaktuella finns det flera saker du kan göra för att åtgärda. Jag har hittat en adress ÄNTLIGEN!


Linköping, hittade även ett nummer,men telefonsvararen säger hela tiden att försök igen,”dem kan inte ta emot samtalet just nu” Så jag ska skriva dit istället…lycka till allihopa. Denna webbplats använder cookies för statistik, anpassat innehåll och annonser. Först får man räkna ut var farmor gått i skola och under vilken tid. Det finns många ställen där det kan finnas både foton och uppgifter. Foton kan finnas i stadsarkiv, länsarkiv, kommunarkiv, hos hembygdsföreningar, i byböcker och hos hembygdsforskare.


Fungerar lika bra i din dator, surfplatta och mobil Bli medlem. Användarnamnet eller lösenordet är fel. Välj en ledande mobiloperatör som erbjuder mobiltelefoner, surfplattor och bredband med surf i högsta hastighet. Avsluta mobilabonnemang, mobilt och fast bredband samt de flesta tv-paket. Adresser, telefonnummer och kartor till alla företag och personer.


Hitta med hjälp av vägbeskrivningar och gatubilder. SEB är en bank som hjälper både individer och företag att utvecklas framgångsrikt genom god rådgivning och långsiktiga relationer. Telia Kundtjänst - mobilabonnemang, comviq, kontantkort, tele abonnemang, ladda kontantkort, ladda mobilen, telefonsystem, internettjänster, lyca, tele mobila. PASSA ER FÖR ATT INGÅ I KRÅNGLIGA AVTAL MED STAYFRIENDS SOM GULDKUND SVÅRT ATT TA SIG UR OCH ÅRSKOSTNAD DRAS UTAN ATT DOM MEDDELAR DIG. Har just lyckats avregistrera mig från nätverket Stay Friends.


Gick med där av misstag, för jag var nyfiken, en last man dras med. Det verkar fan omöjligt att avregistrera sig. Jag tänker lura systemet och ange en annan mailadress som de ska skicka sina fåniga mail till.


Avregistrera stayfriends

Alte Schulfreunde finden, Klassenfotos ansehen, Klassentreffen organisieren und vieles mehr. I Internetbanken sköter du dina bankärenden vid datorn i lugn och ro – när och var du vill. Du får full överblick över konton, kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg