måndag 15 juli 2019

Träffa någon att ligga med

Blir man sugen på sex tycker jag mig se att för de flesta är det en bra idé att vänta med samlag någon eller några dejter. Däremot kan man ju hångla och se om man tänder till! Jo, så vill jag som vanligt betona hur viktigt det är med säkert sex innan man lärt känna varandra djupare.


Kondom är det som gäller. Men är redo för att ha sex och har varit det ett tag, men vart hittar man en kille som vill ligga med en?

Vill ju först träffa människan. Men hur hittar man ligg som minderårig? Singelföräldrar älskar romantik lika mycket som andra singlar, men det kanske får anta en annan form. Att dejta någon med barn kan till exempel innebära att köpa med sig blommor, fina råvaror och överraska med en god middag på hemmaplan när barnen sover i stället för att bjuda på trerätters på en romantisk restaurang.


Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga. Det kan vara bra att ligga med andra nybörjare. Du måste inte hooka med den mest lesbiska flatan första gången, för risken finns att hon är ganska trött på att lära ut lesbiskt sex.


Ett förslag är att försöka hitta en annan ”straight” tjej, så kan ni testa er fram.

Barn kan drabbas en hel del när en förälder bryter upp med någon även om du inte anser att det var så ”allvarligt”. Om du vill träffa någon med barn måste du vara öppen för tanken att satsa på ett långsiktigt förhållande och vara redo för att låta nya människor komma in i din vardag. Studenterna är vanligtvis i en ålder där man brukar träffa en livskamrat. Någon frågar Julia hur lång tid det kommer att ta innan man får träffa en läkare. Det är helt uppenbarligen syftet med att åka ut och att träffa svenska politiker här i Almedalen.


De kommer att träffa en överenskommelse om de exakta lydelserna i dokumentet. Jag kan ta det, men rädslan att han ska träffa någon annan ligger dock som en svår ångest över mig. Att han ska vara lika fin och intim med någon annan. Jag har aldrig upplevt den intimitet och närhet med någon förrän jag träffade honom, och då har jag ändå både långa och korta förhållanden bakom mig.


På samma sätt som många homo- och bisexuella har lättare att ragga genom internetdejting, tror jag många transsexuella, transpersoner och fd. Känner du att du behöver prata med någon – tveka inte. Ibland kan steget att träffa någon kännas långt, och därför tycker jag att det är extra bra att den här tjänsten finns. Du kan ligga i din egen trygga säng och ha ett samtal med någon som lyssnar på dig. Antagligen känner han att ni inte har så mycket gemensamt men vill ändå fortsätta ligga med dig.


Du är värd någon bättre än honom! Och det där telefonsamtalet jag fick på väg till festen, om att det var okej om jag ville ligga med någon annan, det gjorde mig så tacksam (och kär!) för min fina, fina man att jag smet tidigare från festen för att åka hem och ligga med honom i stället. Jag ser absolut fram emot att träffa någon , men jag springer inte runt och letar ­desperat.

Om jag möter någon så vore det jättemysigt, men det vore ändå bara en bonus i mitt liv. Jag är så mycket tryggare i mig själv, vilket är en fördel med att bli äldre. Förhoppningsvis är det samma sak för den jag träffar. För att klara av att öppna upp, gå på dejt och träffa någon ny behöver du både mod och tålamo för dejting kan ta sin tid.


Därmed är det också lätt att tappa sugen emellanåt. Då kan dessa tips komma väl till pass. Jag låg med en kille som hade en väldigt liten penis.


Vi hade sex i positioner jag aldrig testat förut och det var jättebra. Du eller din partner kanske måste arbeta med vinklarna lite mer men det går fortfarande att ha roligt. En annan kvinna skrev att hennes partner som hade en liten penis var en förklädd välsignelse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg