onsdag 24 juli 2019

Storytel mitt konto

Helt enkelt den bästa digitala bokupplevelsen du kan få. Starta din provperiod idag! Lyssna och läs obegränsat för 1kr per månad. Prova fritt i dagar!


Låt ditt barn utforska en hel värld av berättelser i en säker miljö för barn mellan och år.

Det är inte kopplat till kontot som användes vid köpet. Storytel Sverige Hur kan vi hjälpa till? Idag tänkte vi kika lite på Mina sidor, eller kanske snarare dina sidor!


Du kan även se din orderhistorik. Du hittar dessutom datum för nästa debitering och kan uppdatera dina betaluppgifter. Inställningar välj Min prenumeration och sedan fliken Avbryt. Kontoinställningar - Support Sverig.


Reward-nummer så hjälper vi dig vidare.

Skriv in e-postadressen för den du vill bjuda in. De kommer då att få en aktiveringslänk via mail som de klickar på för att acceptera inbjudan och sedan registrera sig för ert gemensamma Family-abonnemang. Bättre tv än någonsin. Följ dramat i kungahuset med The Crown eller slåss mot elakingar med Iron Fist. Du vet väl att du kan ladda ner och lyssna på dina böcker både i mobilen och surfplattan?


Om jag någon gång glömmer att vägen hit inte var lätt, påminn mig då om att den jag idag är inte vore sann, om inte mitt hjärta en gång brann. Bakom tårar och krig föddes ett liv. En hyllning till författarna, rösterna och berättelserna vi älskar. Historier som påverkat, utmanat och inspirerat oss under året som gått. Dragit dubbelt från mitt konto flera månader, får ingen kontakt.


Nästa steg blir att jag måste gå till annan leverantör. Vi använder cookies för att tillhandahålla våra tjänster. Genom att använda vår webbplats godkänner du användningen av cookies på det sätt som beskrivs i vår integritetspolicy. Det sitter fler män än kvinnor i styrelsen.


Testa en premiumsida på hitta. Perfekt för dig som tycker om att koppla av till tiotusentals olika böcker som du kan lyssna på var du vill, när du vill. Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det.

Dina pengar kommer att vara synliga på ditt konto inom några dagar beroende på din kreditkortsleverantörs policy. PayPal I det här fallet kommer vi att återbetala beloppet till ditt konto efter det att avbeställningen har behandlats. Beloppet bör vara återinsatt på ditt konto inom arbetsdagar, med reservation för olika bankers praxis.


Biljetter som du köper under tiden du är inloggad kopplas automatiskt till ditt konto. Har du köpt biljetter innan du skapat ett konto eller under tiden du varit utloggad behöver du själv välja att koppla dessa till kontot. Loggar du ut från ditt konto syns inte dina kopplade biljetter förrän du loggar in igen.


Vi avslutar vår repris-serie med att berätta att du själv har kontrollen över ditt konto och abonnemang via Mina sidor! Tack och lov att det nuförtiden finns andra företag med samma tjänster och bättre bemötande. Den kan vara självklar eller komplicera eller något mittemellan, men den är oavsett alltid aktuell i skönlitteraturen.


Mitt konto togs plötsligt bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg