fredag 28 september 2018

Tips på böcker

Välj bland miljoner titlar! Alltid fri frakt över 1kr. Med Nextory får du tillgång till de bästa titlarna i din mobil och surfplatta!


Boktipset är platsen för dig som älskar att läsa, recensera och tycka till om böcker. Du får personliga boktips baserade på vad du har läst och gillar, kan enkelt hålla koll på vad du vill läsa och dela med dig av dina tips. Du kan också följa medlemmar som matchar din boksmak och få tips utifrån deras listor, betyg och recensioner. Att vara med i en bokcirkel blir mer och mer populärt och är ett roligt, och ibland lite utmanade, sätt att läsa böcker.


Här har vi samlat våra bästa tips på böcker som passar bra att läsa och diskutera kring i bokcirkeln. Ska du ut och resa något i sommar och vill ha tips på böcker att läsa på stranden? Kanske ska du besöka någons landställe och vill ha något att läsa i hängmattan?


Tips på böcker

Eller så kanske du tillbringar semestern på hemmaplan och vill helt enkelt bara ha något att göra. Ibland kan det vara svårt att hitta nya bra böcker att läsa. Därför har vi tagit fram bra boktips som vi själva läst, men främst böcker som sålt bra och som fått bra recensioner. Med dessa parametrar hoppas vi att du hittar en ny favoritbok bland våra boktips.


Bokus är en välsorterad bokhandel på nätet med låga priser, fri frakt och snabba leveranser. Köp böckerna billigare! Bland det bästa som finns är att njuta av en riktig feelgood-roman.


Du hittar härliga hjärtevärmare, roliga romaner och må gott-läsning här. Beim Marktführer zum Top-Preis. Jetzt Tickets bei Eventim sichern und The Tip live erleben.


Böcker har varit något som jag tidigare haft svårt att göra mig av me men jag har lyckats rensa ganska friskt och framför allt minskat på antalet böcker in genom att börja låna på biblioteket. Nu är det så att jag ju faktiskt är med i en bokcirkel på jobbet, och det är betydligt svårare än man tror att välja böcker till en bokcirkel. För i vår bokcirkel verkar vi kunna diskutera vilken bok som helst;-) Men varje gång vi ska välja bok så har den som ska välja beslutsångest. Det måste absolut inte vara spirituella böcker men de böckerna jag kommer tipsa om är på det temat, för det är det enda jag läst senaste tiden.


Tips på böcker

Här har jag samlat ett urval av de boktips på ekonomi böcker och annan ekonomi litteratur som jag tycker är värd att nämna. Jag tar gärna emot tips på andra böcker som är i kommentarsfältet. Tack för många bra tips , nu har jag fått många bra idéer om vad våra tjejer kan läsa framöver #128578; Ett tips tillbaka är böcker av Michael Morpurgo.


I våra barns skola har vi läskontrakt mellan elever och skolan, vilket innebär att de skall läsa högt för en vuxen minuter per dag, fyra dagar i veckan, från åk 1-åk 9. Nu vill jag sjunga dig milda sånger. Här hittar du mängder av aktuella topplistor för bästsäljande böcker inom alla möjliga kategorier. Hitta din favoritbok redan idag!


Tips på böcker

Lättlästa e- böcker och e-ljudböcker. Här är några tips på böcker på lätt svenska som du kan låna direkt från Minabibliotek. Det finns både böcker som du kan läsa på skärmen (e- böcker ) och sådana som du kan lyssna på (e-ljudböcker).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg