onsdag 5 september 2018

Inneboende sökes göteborg

Inneboende göteborg – Sök efter kvalitetshem nära dig på Mitula. Hej jag söker inneboende. Min lägenhet ligger i Linnéstaden i Göteborg. Du en trevligt skötsam, lugn person som är djur och rökfri med jobb och mycket god ekonomi. Du kan tänka dig dela lägenhet med andra samt du är en person som inte har problem med människor med utländska bakgrund vilket jag är.


Att hyra rum i Göteborg.

Som inneboende delas du om badrum, toalett och kök. Förutom detta så kan du kanske få möjlighet att utnyttja gemensamma utrymmen, trädgård och t. Boendet befinner sig i ett lugnt område (Sisjön) i närheten av havet, sjöar, skog men också köpcenter. Snabbt och enkelt att ta sig in till stan med med buss.


Vi har resultat för Rum inneboende Göteborg till de bästa priserna. Den billigaste hyresfastigheten finns tillgänglig för Kr. Eget möblerat rum inkl.


Referens tidigare inneboende Rasmus (år), detta är hans ord: Som tidigare inneboende så har jag haft det bra.

Rummet är rymligt men också väldigt mysigt, har aldrig varit några problem och hyresvärden är väldigt lätt att komma överens med. Hon har också goa katter. Jag söker en inneboende som kan flytta in i början på Februari. Vi delar på utrymme och du får egen säng lokaliserad i vardagsrummet. Fakta om bostadsrätten: - Belägen i Hisingsbacka.


Billigt Bilsemester till Göteborg med halvpension. Boka ditt boende idag och spara pengar - Se våra erbjudanden här! Jag är mest ute efter långtids andra hands kontrakt eller första hand. Jag är inte intresserad av att vara inneboende då det är så min nuvarande boendesituation ser ut. Jag hyr ut ett rum på kvm i min 3-rummare i. Rummet hyrs ut möblerad sängkläder, köksutrustning används gemensamt.


Lägenheter - Östra Göteborg - Hej! Ett möblerat rum med delat kök och badrum med två andra, inklusive värme och värm vatten, el och internet. Du behöver inte ha din hyresvärds tillstånd för att ha inneboende. Studentrum och övernattningsrum.


Gratis annonsering för privatpersoner o. Annons Söker inneboende ! Jag är en 25-årig lugn och skötsam Civilekonom som har fått jobb som Controller i centrala Göteborg med start i början av mars.

I dagsläget bor jag i Malmö. Mot bakgrund av detta söker jag en 1-2:a att hyra. Både möblerad och ej möblerad lägenhet är intressant. Jag har fast heltidsjobb, inga anmärkningar på något sätt. Hej, Mitt namn är Sandra Pettersson, en kvinna på år.


Skriv löpande kontrakt! Du kan då säga upp din inneboende med tre månaders varsel ifall ni inte trivs ihop. Ett tidsbestämt avtal kan du bara säga upp till den tidpunkt då avtalet löper ut.


Kolla hemförsäkringen! Hos vissa bolag kan en inneboende vara medförsäkra hos andra inte och då bör ni ha varsin försäkring. Hi, im Joseph look at rent room roommate ,room and who wants share house with me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg