onsdag 5 september 2018

Bra psykoterapeut stockholm

Ladda ner appen och träffa en riktig terapeut redan idag. Ta del av dina journalanteckningar. Säker inloggning via ditt bankid. Om psykisk ohälsa och behandling.


Vill du jobba som psykolog hos oss? Jobba på distans med Mindler.

Ta reda på hur Mindler fungerar. Vi erbjuder individanpassad behandling med en kombination av terapiformer. Att gå hos en terapeut i en fridfull miljö i Stockholm. Det finns många anledningar till att man funderar på eller att man vill gå i terapi. En anledning kan vara att man vill ha en förändring i livet eller att det skett en förändring i livet som man själv inte önskat eller kunnat påverka.


Hej och välkomna till SPM – en psykoterapimottagning med ett modernt arbetssätt där flexibilitet, helhetsorientering och ett positivt tänkande präglar vår verksamhet. Psykoterapeut i Stockholm. Söker du en bra privat psykolog eller psykoterapeut i Stockholm ? Här kan du se våra listade psykologer och psykoterapeuter i Stockholm !

Jag behöver verkligen träffa någon som kan hjälpa. Här hittar du länkar till verksamheter som förmedlar kontakt med privata psykologer och terapeuter. När du behöver snabb och effektiv hjälp av en psykolog ska du vända dig till AlmaGruppen. När man söker psykoterapi ska man söka efter en Leg. Legitimerade psykoterapeuter lyder under hälso- och sjukvårdslagen och titeln är en skyddad yrkes titel som står under socialstyrelsens översyn och vi arbetar givetvis under tystnadsplikt.


Jag tar emot för kortare eller längre tids psykoterapi beroende på din aktuella situation och vilka erfarenheter du bär på. För en förälder finns inget som är lika jobbigt som att se sitt barn lida. Därför kan det vara en bra idé att även själv ta emot stöd. Du kan även få professionell och konkret handledning och råd i vardagslivets utmaningar. Min privata mottagning ligger i en fridfull miljö i centrala Stockholm.


Hitta bra psykoterapeut i Stockholm. Här får du hjälp och information om hur du väljer en bra psykoterapeut. Jag måste ha någon som är duktig på trauma och ångest.


Har varit med om en traumatisk händelse. Har provat emdr vilket hjälp till viss del. Behöver återigen terapi för samma sak men skulle nog vilja prova något annat och någon annan.


Jag är legitimerad psykolog och legitimerad psykoterapeut , handledare och lärare i psykoterapi. Jag har lång erfarenhet och håller mig uppdaterad om ny utveckling inom området.

På min mottagning vid Odenplan i Stockholm erbjuder jag psykoterapi och vägledande samtal till de som vill öka sin livskvalitet och bryta negativa mönster. Om Du är i behov av psykolog i Stockholm , arbetar jag centralt i närheten av Odenplans T-bana. Du får hjälp att förändra dina tanke- och beteendemönster i syfte att bland annat kunna hantera känslomässiga problem bättre. Om du upplever problem i nära relationer eller har varit med om traumatiska händelser kan schematerapi, relationell terapi och klinisk hypnos vara bra komplement eller alternativ till klassisk KBT.


City psykologhus är en privat psykologmottagning belägen mitt i Stockholm City, vid Hötorget. Jag bedriver psykoterapi med huvudsakligen psykodynamisk inriktning, men använder också kognitiva metoder, s k KBT-tekniker. Mer om mig finns att läsa här.


Petra Söderholm och Helena Fogelberg erbjuder Compassionfokuserad terapi (CFT) och KBT. På S:t Lukas i Stockholm arbetar legitimerade psykoterapeuter med mångårig erfarenhet från privat och offentlig vår socialt arbete, idéburna organisationer och kyrkor. Vi vänder oss både till privatpersoner och företagskunder.


Hos oss kan du gå i enskild psykoterapi, men även få stöd i form av par- och familjesamtal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg