fredag 29 mars 2019

Radera spotify konto

Annars kan du ha Premium på ett annat konto. Den här guiden hjälper dig hitta och avsluta den prenumerationen. Om du prenumererar genom ett annat företag än Spotify (t.ex. din mobil- eller bredbandsleverantör) kontaktar du det företaget för att få hjälp.


Hur till stryka Spotify konto permanent och ta bort Spotify. Ibland verkar det absurt att en användare vill se till att spotify service inte bara avslutas utan de relaterade apps också avlägsnas från utrustning och system på som används.

Jag vill ta bort mitt konto då jag har ett annat och vill använda denna mailadressen till mitt andra konto hur gör jag? Close We use cookies to give you the best online experience. By using our website you agree to our use of cookies in accordance with our cookie policy.


Close Vi använder cookies för att leverera en optimal webbupplevelse. Genom att använda webbplatsen godkänner du att vi använder cookies i enlighet med vår. Jag förstår nu problematiken med att radera ens Spotify - konto. Mitt konto blev hackat, någon använde det med avsikt att skada mig och mitt rykte.


Personen delade musik med mina vänner men som också skrev text som var udda, deprimerande-vilket kan ge effekt att jag (eftersom man tror det är från mig) mår dåligt.

Hur avslutar man ett Spotify Free konto? Tja, sitter här och försöker ta bort mitt spotify konto helt och hållet, men det funkar fan inte, någon som vet hur m. Under Konton som används av e-post, kalender och kontakter väljer du det konto som du vill ta bort och sedan Hantera. Bekräfta genom att välja Ta bort. Om du inte är säker på om du har ett annat konto kan vi hjälpa dig ta reda på det.


Det är också möjligt att du sparade din musik någon annanstans på Spotify. Kolla in dina Låtar i Ditt bibliotek. Om du av misstag raderar en låt (eller en spellista) kan du använda dina kortkommandon för att omedelbart ångra handlingen. De många spellistorna Spotify skapar bara för dig, som Discover Weekly och Release Radar, bygger på dina lyssningsvanor – vad du gillar, delar, sparar och hoppar över – samt på vanorna för personer med liknande smak.


På mobilen finns de i Hem. På desktopen finns de under DITT BIBLIOTEK, i Bara för dig till vänster. FB eller den normala informationen för att registrera dig för spotify : 2. Nu tar Spotify i med hårdhandskarna mot användarna som vill lyssna på musik gratis, och samtidigt slippa reklamen. Ett nytt användaravtal som trädde i kraft februari gör det nämligen möjligt för bolaget att helt sonika radera konton - utan att behöva förvarna användarna.


Jag önskar dig lycka till, både med letandet av svar här och med hittandet av hells angelsmedlem som är villig att maila spotify. Om du upprättar ett Spotify - konto på uppdrag av ett företag, en organisation, en enhet eller ett varumärke eller annat kännetecken (ett ”Märke” och avseende ett sådant konto , ett ”Märkeskonto”), gäller termerna ”du” och ”din”, som används i Avtalen, både dig och Märket.

Spotify erbjuder oss lyssnare en guldgruva av strömmad musik av alla kategorier. Det är lätt att ladda ner programmet, det är lätt att registrera sig som användare (öppna ett konto ) och det är lätt att söka sina favoriter och att manövrera på många olika sätt. Klicka på Data och anpassning på den vänstra navigeringspanelen. Du kan behöva logga in. Följ anvisningarna på.


Välj Radera bredvid Gmail.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg