måndag 18 mars 2019

Kk kompis

Att lägga in ett foto här det har jag ingen lust me är livrädd att någon känner igen mej och det vill jag inte. Men när jag fått kontakt med en seriös kille så bytter vi så klart foto innan vi ses och kanske snackar i cam också! Detta ska skötas väldigt diskret, ingen får alltså veta, varken dina eller mina kompisar.


Jag har en sexig kropp om jag själv får säga det, sen om du håller med är en annan sak. Jag har haft en kk tidigare men han träffade en tjej och blev kär så vi ses inte mer.

Därför är jag på jakt efter en ny skön kk. Du måste vara minst år gammal för att använda den här hemsidan. Du kommer snart besöka en hemsida som kan ha ett innehåll för vuxna. Ordagrant så står KK för knullkompis, vilket är en kompis som du kan träffa varje gång du känner dig sugen på att ha platoniskt sex. Det man bör tänka på är att en knullkompis är just en knullkompis för att inga känslor ska förekomma er emellan, utan det är en relation som enbart handlar om sex och njutning.


Vi är mötesplatsen för dig som vill hitta KK , med KK menar vi så klart knullkompis och knullkontakt. Eller är det någon man blir kompis med för att man har sex?

VeckoRevyn har identifierat de fyra vanligaste typerna av KK -förhållanden och låter sex-och relationsrådgivaren , Eva Bergmark från p-guiden. Fast utan de eventuella ansvarsåtaganden som tillkommer i en seriös relation. Det vill säga en kompis Young man opening condom with woman in bed som man kan knulla med på en frekvent basis och där man själv bestämmer vilka premisser som ska gälla.


Vad som gäller i ett knullkompis-“förhållande” kan variera. Ja, precis som rubriken lyder, vad är det bästa med att ha KK ? Jag (tjej) själv älskar stunden innan man ska ses för sex. Vi brukar skicka en massa upphetsande sms till varandra så att vi är riktigt kåta när vi ses. Tycker även om att göra mig fin inför träffen. Knulla idag, hitta ett skönt knull inom timmar.


Uttryck din sexualitet! Hitta en partner att knulla med nu. Fixa en sexdejt redan idag. Dels för att jag tror att vi kvinnor lättare blandar in känslor i sexet än vad män gör. Har ni kondom när ni älskar?


Mer text är bättre än mindre och att vara specifik höjer din chans astronomiskt för att person som delar dina intressen eller är den du söker efter ska snoka sig rätt till dig.

Var inte feg och ta gärna kontakt med så många som möjligt i din jakt på en bra människa för ett förhållande, kk eller kanske till och med äktenskap. Jag pallar inte knulla runt och vara lösaktig. Inte för det inte är bra utan för att sexet blir bra mycket bättre när man knullar en och samma alltid. Reviews It is sooo funny, to spend time with you!


Sections of this page. Jag har redan tre kk -förhållanden i bagaget, och känner mig nu redo för ett fjärde. Min senaste var den bästa jag haft, så jag hoppas att kommande är ännu bättre #128521; Jag rör ingen som redan är tagen! Så du bör vara singel! Om du har en annan kk vid sidan om gör däremot ingenting.


Du har nog hört knullkompis, du vet nog vad det betyder. I stora drag är det kompisar som knullar. I många fall när man har en KK så umgås man som vänner. Det finns en kille som jag under ett år har haft kontakt me vi har träffats ute och varit på sa. Fr de första heter de kk , vilket står för knull kompis alltså inte kk kompis.


Hur ska jag gå vidare nu? Chilla o vänta på att hon ska säga JA ELLER NEJ KK eller ska jag fråga kanske Har du tänkt klart då? Nån som vet nåt speciellt jag kan säga så detta verkligen går igenom. Detta lät väldigt Pnär jag läste igenom det - Men det blir lätt så.


Jag förknippar kk -förhållande med en relation där det enbart är sex som gäller. Person A: Jag har skaffat mig själv en kk. Det hörs ju på namnet: Knull- Kompis. För mig kan det aldrig bli något annat än två människor som enbart vill ha varandra för sexet.


Min kompis är kär i min kk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg