fredag 21 december 2018

Skaffa en kk

Just nu kryllar FL av trådar som handlar om partnerns brist på lust eller kreativitet i sängen. Jag fick ett mail där en lyssnare skrev: jag vill ha en hur man skaffar en kk guide! Så det har jag knåpat ihop - här får ni en guide till att skaffa sig en knullkompis- och vad en bör tänka på. Har du haft eller har en KK -relation?


Kommentera isåfall hur ni blev KK -s! Klicka här för att lyssna på fler guider! Jag skulle exempelvis aldrig kunna få till ett one-night stand eller skaffa någon bara för sexet, även om jag vill. Handlar om att kvinnor inte ser på mig på ett sexuellt vis.


Att köpa en hundvalp är det många som drömmer om för att utöka familjen något. Först är det bra att fundera över vad för ras som passar dig och din familj. Det finns en del saker att tänka på inför att skaffa en hund. Funderar på att skaffa KK ” Linn Heed Ackerfeldt, leg. Ställ dina frågor om sex och samlevnad till Aftonbladets experter.


Kik är en populär meddelandeapp för smarta mobiler som har cirka 3miljoner användare. Den är särskilt populär bland ungdomar. Kik, vars meddelande påminner.


Galet skaffa mkt yngre KK ? Vad kommer han att tycka om en gammal kropp,,med hängmage och bristningar. Hej Jag är en kille som är år och oskuld. Jag skulle vilja ha en (tjej) kk som man kan ha det lite mysigt med utan att det blir ett förhållande, hur hittar.


Skaffa en kk

Problemet ligger hos min sambo, men som partner blir det ju mitt problem också. Jag funderar ofta på att skaffa en kk bara för att få ett sexliv, samtidigt vill jag inte såra min sambo med att vara otrogen. Jag älskar honom, men har också behov. Kan en ­affär vara lösningen, eller är det bäst att hålla ut och försöka några år till?


Om du nu är så mogen som du verkar så borde du inte försöka skaffa en kk , då låter det ju mer som att du ska försöka skaffa ett lite mer långvarigt förhållande. Eller du kanske bara är sur att ingen i din skola vill ligga med dig så du tar ut dina pubertetsfrustrationer, inte på onani, utan genom att smutskasta dina skolkamrater. Man träffas och har det skönt tillsammans utan krav, kravlöst är något många vill ha.


Så att skaffa en knullkompis ett riktigt bra alternativ för många. Kompisar med benifits. En knullkompis skulle man kunna säga en en blandning av ett vänskapligt och ett seriöst förhållande. Fast utan de eventuella ansvarsåtaganden som tillkommer i en seriös relation. Fixa en sexdejt redan idag.


Bi-kille i södra Sthlms förort som vill skaffa sig mer erfarenhet av killsex. Har Toppat, sugit mm men vill också testa vara Bttm. Söker du som är diskret, ren, trevlig och har ett ställe. Klickar vi vid första möte hoppas jag att vi kan ha mckt NSA sex framöver!


Skaffa en kk

Mer text är bättre än mindre och att vara specifik höjer din chans astronomiskt för att person som delar dina intressen eller är den du söker efter ska snoka sig rätt till dig. Var inte feg och ta gärna kontakt med så många som möjligt i din jakt på en bra människa för ett förhållande, kk eller kanske till och med äktenskap. Under ett tag nu har jag småflirtat lite med en kille som jag även legat med några gånger. Vill inte att han ska tro att jag vill ha ett förhållande.


Såhär löd Singelrådets tips: Säg att du gillar att ha sex med personen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg