onsdag 15 februari 2017

Göra något romantiskt

Vissa gör du säkert redan, andra behöver du bli påmind om och några kanske du aldrig skulle ha tänkt på själv. Länge leve vardagsromantiken! Köp en liten present “bara för att” – och inte för att ni firar något speciellt.


Det behöver inte vara något dyrt utan det är tanken som räknas. Det är nästan svårt att inte hitta ett romantiskt hotell på Skiathos, men om man vill ha det där lilla extra så ska man kika på La Piscine Art Hotel som ligger strax utanför Skiathos stad. Romantiskt tips nr 32: ”Moulin Rouge” är en romantisk film som du inte får missa.

Här möts man alltid av en tillmötesgående och serviceinriktad personal som gör sitt yttersta för att man ska få en trevlig vistelse. Så, vad gör ni män när ni vill göra något romantiskt för er tjej? Och hur ofta får hon romantiska.


Fundera lite över frågor som dessa och försök tänka ut något roligt ni kan göra ihop. Roligast blir kanske också om du inte säger till vad det är ni ska göra utan låter det bli en överraskning! Kan du inte komma på något kul eller vill hitta på något annorlunda så kan ni också göra en upplevelse. Tung drapering, mjuk yta och fylliga färger – är det något tyg som är romantiskt så är det sammet.


En sittmöbel, gardiner, kuddfodral eller ett överkast kan skänka det där lilla extra som ditt sovrum behöver för att kännas lyxigt och stämningsfullt.

Jag vill gärna göra något romantiskt för min flickvän så jag kan visa mina känslor för hon. Jag ville göra revolt och bestämde mig för att göra något som min mamma aldrig skulle göra. Att hålla handen tycker flest är romantiskt. Men trots att män och kvinnor verkar ha olika syn på vad som är romantiskt eller inte, så är det vissa saker som de flesta håller med om. Nachac: Överraska honom med något han gillar.


Behöver inte vara en stor grej, bara något som visar att du är uppmärksam och bryr dig. Mjo, men han är så svår. Inte sätta på något som du vet att han kommer att hata oavsett hur mycket du kan älska det. Hitta en gemensam grun något som kommer att göra dig både trivs och ta in romantiska känslor.


Du ser, organisera ditt sovrum romantiskt är inte så svårt. Att drömma om framtiden kan vara både spännande och utvecklande. Det ger också en inblick i hur din partner tänker. Plocka på er några resemagasin och dröm er bort på framtida semestrar.


Notera platser som ni skulle vilja besöka någon gång i framtiden. Två personer måste inte vara likadana för att kunna vara i ett hälsosamt romantiskt förhållande. Det viktigaste är att ni delar samma värderingar och, viktigast av allt, att tiden ni ägnar tillsammans utan att göra något är fylld av ömsesidig förståelse, avslappning och skratt.


Ibland vill du bara skämma bort dig själv eller överraska någon med något oväntade. Grekland och speciellt Kreta är känt för sin fantastiska mat, missa inte möjligheten att prova det allra bästa.

Upptäck de bästa restaurangerna med oss. Välj en av våra Speciella Kvällar och gör en av dina semester middagar extra speciell. Mitt i middagen ploppade han ur sig frågan om jag ville gifta mig med honom! Jag blev superfårvåna för jag hade verkligen inte anat något ! Jag tyckte det blev väldigt romantiskt faktiskt.


Varje helg händer det en massa roliga saker i Stockholm och genom vår evenemangskalender kan du hålla dig uppdaterad om Vad som händer i Stockholm i helgen. Vi tipsar om mängder med saker att göra i Stockholm i helgen. Vi kan göra allt som telefonens vanlige användare normalt gör. Lotta Schelin spelade fram Josefine Öqvist som kunde göra mål i andra matchen i rad. Men nu väljer fler att både göra sitt jobb samtidigt som att hålla igång kroppen.


Regissören Haifa Al Mansour föredrar att göra en lågmäld kvinnorevolution som smyger under radarn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg