onsdag 7 september 2016

Hur vet man att en kille gillar en

Hur vet man om en kille är intresserad? Vi kan inte lova att vi vet exakt hur killar tänker, men vi har i alla fall satt ihop en lista med säkra tecken på att han gillar dig. Det kan handla om kroppsspråket, en blick eller hur han beter sig i din närhet – här är tecknen på förälskelse du inte vill missa!


Om en kille hela tiden verkar upptagen när du försöker planera saker med honom är det en varningsklocka. Om han däremot gillar att göra planer med dig och inte bara använder ert umgänge som något att falla tillbaka på ifall hans polare bangar så är det ett gott tecken.

I dagens video pratar vi lite om hur man kan lista ut ifall någon kanske är intresserad av en eller så! GLÖM INTE ATT JAG ÄLSKAR ER! Ett annat sätt att berätta om en kille gillar dig är genom att titta på hur mycket ti energi, pengar och allmän ansträngning han har investerat i er relation. Gick han ut ur sitt sätt att hjälpa dig med något som tog honom timmar, gjorde han dig några favörer, gjorde han något mer än vad som förväntades av honom? Det är svårt att veta om ens crush gillar en tillbaka.


Det är egentligen bara den personen som vet men om ni gör några av de här sakerna finns det en chans. Gör FRIDAS test och se om din crush gillar dig.

Om en person är intresserad av något så har han garanterat berättat om det för sina vänner. Så om du träffar hans kompisar och de vet vem du är, är det ett väldigt tydligt tecken på att han har känslor för dig. Om en kille rör vid dig ofta, beror det förmodligen på att han inte kan slita sig från dig.


En blick säger mer än tusen ord och man kan enkelt avslöja en kille på sättet han tittar. Har en kille svårt att ta blicken från dig är det ett gott tecken. Har man starka känslor över något så vidgas pupillerna vid intensiv ögonkontakt. Så om du pratar med honom och ser att hans pupiller blir större så är det ett tecken på att han gillar dig.


Ibland kanske det inte är det lättaste att veta om någon flörtar med dig? Men enligt relationsexperten Tracey Cox så finns det tio hemliga tecken som visar att en kille verkligen flörtar med dig, skriver Daily Mail. Det finns många singlar där ute letar efter en flört att tillbringa sommaren me eller kanske bara någon att hångla lite med för kvällen. Men hur vet man att personen man är intresserad av känner samma sak?


Ett sätt att reda på det är så klart att fråga rakt ut. Ni förstår inte hur mycket jag gillar honom. Jag vill lära känna honom snabbt! Han är en gamer tror ni gamers håller inne känslorna på något sätt?


Alltså jag är så jävla kär i honom, jag vet att det låter sjukt när jag inte känner honom.

Men jag är en sån som väldigt snabbt märker hur en person är. Men en kille som verkligen gillar dig, han vill inte sluta umgås när ni haft sex, han vill fortsätta göra något skoj, eller bara vara tillsammans. Ja så är det väl för alla, vill man ha något så är det lätt att göra saker som kanske inte är så intressanta.


Men vet man att man får det man vill så gör man det – men före. Här är sätt att ta reda på ifall en kille gillar dig genom meddelanden. Läs och ta reda på hur det ser ut när en kille gillar dig mer än en vän. Män älskar att jaga en god romantik. De tar tid att bli kär, men när de gör det, blir män kär i kärlek.


För att förstå hur man får en man att bli kär i dig, måste du veta kärleksstegen för män. Låt killen du gillar veta att du gillar honom mycket, men låt honom aldrig veta att du har fallit huvudet över klackarna för honom. Jag gillar en kille men jag vet inte om han gillar mig, och vill inte fråga honom eftersom ja e rädd att jag förstör allt. Så hur vet man om han har känslor? Och att han vill adoptera ett barn, därför att jag har sett hur en kvinna har ett barn och jag tänkte att jag bara kommer att adoptera ett barn.


Och jag vet också hur man får en pojkvän på ett annat sätt, men det betyder inte hända mig! Ja, det är svårt att försöka slappna av och vara sig själv utan att bli awkward och börja säga konstiga saker när man har en crush på någon, men försökförsökförsök. När din crush känner att du är en skön person att hänga med som hen känner sig bekväm med kommer hen garanterat vilja hänga med dig ännu mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg