torsdag 15 september 2016

Spotify avsluta prenumeration

Den här guiden hjälper dig hitta och avsluta den prenumerationen. Logga in på din kontosida och bläddra till Din plan för att visa din prenumeration och dina betalningar. Här kan du göra följande: Se vilken plan du har. Kolla hur mycket planen kostar.


Spotify avsluta prenumeration

Visa ditt nästa faktureringsdatum. Uppdatera dina betalningsuppgifter. Gokväll, jag måste vara blind. Har försökt i flera dagar nu att hitta knappen under prenumeration som ska finnas för att avbryta min prenumeration.


Vilka prenumerationer erbjuder ni? Du kan ladda ned och lyssna på Spotify gratis, eller välja en av våra Premium-planer. Hulu, Spotify , Pandora eller HBO NOW.


Spotify avsluta prenumeration

Close Vi använder cookies för att leverera en optimal webbupplevelse. Genom att använda webbplatsen godkänner du att vi använder cookies i enlighet med vår. Spara på Spotify Premium for Students. Obegränsat med musik, podcasts och mer därtill. Jag vill inte längre sitta och betala 99:- spänn i månaden för spotify.


Men det är ju OMÖJLIGT att avsluta. Står att man ska gå in på deras hemsida och logga in, men inte ens det fungerar ju. Spotify är en digital musiktjänst som ger tillgång till flera miljoner låtar.


Spotify avsluta prenumeration

Om du vill avbryta den här typen av prenumeration hänvisar vi till Spotifys support för instruktioner. Följ bara stegen ovan om du vill avbryta prenumerationen. Om du prenumererar på Spotify via PlayStation Music så är prenumerationsförnyelsen kopplad till din PSN-plånbok.


Det beror troligtvis på att du har en befintlig Premium- prenumeration som inte kan kombineras med en Premium-kod. Måste jag avsluta min prenumeration för att kunna använda presentkortet? I så fall kan jag hitta min gamla spellista igen eller måste jag göra nya spellistor? Avsluta prenumerationen när du. Varför skaffa Premium Family.


Om du vill, kan du avsluta din prenumeration på Spotify Premium efter din provperiod genom att logga in på ditt Spotify -konto och följa anvisningarna för att avsluta prenumerationen. Inga återbetalningar eller krediter utgår för del av månad. Vi kommer att meddela dig om Spotify höjer månadsavgiften i framtiden. Jag vill avsluta det eftersom jag inte kan logga in på kontot.


Jag kan inte betala varje månad för ett konto som jag inte kan logga in på. Kan ni avsluta det åt mig? Finns det möjlighet att detta går att lösa, antingen genom att ni stänger av premium eller att jag kan få lösenordet skickat till min nya mail? Spotify erbjuder oss lyssnare en guldgruva av strömmad musik av alla kategorier. Det är lätt att ladda ner programmet, det är lätt att registrera sig som användare (öppna ett konto) och det är lätt att söka sina favoriter och att manövrera på många olika sätt.


Del 1: Hur du avbryter Spotify. Avbryta din prenumeration på Spotify kan bli utmanande uppgift särskilt i fallet om du inte vet var man kan hitta möjlighet att stoppa tjänsten Spotify. Som vi vet alla att Spotify ger inte support telefonnummer, och även företaget kan brukar inte svara på e-post på snabb bas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg