måndag 26 september 2016

Jag älskar dig dikt till pojkvän

Maskeradkläder, festartiklar och skämtprylar. Stort utbu Bra Priser. Rolig kalasdukning, häftiga maskeraddräkter och fantastiska festtillbehör. Min kärlek till dig är så himla stor.


Du har gjort mitt liv mycket bättre än för.

Du är världens bästa flickvän som jag har. Kärleksförklaring till min älskade pojkvän. Plutten, min kärlek till dig är brinnande het, du är verkligen den finaste jag vet. Snart får jag alltid ha dig nära mig, vill att du ska veta att. Nu står jag här och tänker på denna tjej som jag gillar allra mest i hela världen och med dig vill jag åka med hela färden med den underbaraste tjejen i världen och jag vill aldrig förlora dig för jag älskar bara dig och jag hoppas att du älskar mig.


Gör han så här en gång till mot dig så blir det mos av honom. Ditt hjärta är inget att leka med.

Lita på mig denna gången. Annars hade jag inte sagt det här. För det vet jag att du gör. Har en god morgon babe! Jag längtar efter dig. Lina Lundmark = =Sidan. Bilden på dig är allt jag har, när du inte är kvar.


Den vackra bilden på dig , får mig att inse hur mycket jag älskar dig. Tänker på dig varje dag, varje minut och varje stund. Förstår du hur mycket jag saknar dig sekund efter sekund. All min kärlek ska jag ge dig , stanna kvar och bara finnas för. Vi har det otroligt kul tillsammans, vi älskar varandra och åtrår varandra.


Han säger ofta och mycket “Nina, du är vacker, jag älskar dig , du är this du är that”. Du gör inget annat än att såra mig, därför måste jag klara av att säga nej till dig. Du förstår inte, du är inte kär i mig.

Det är bara som du tror. Långt inom dig sanningen bor, hitta den och lyssna till ditt hjärta sen. Lyssna och hör vad det har att säga, vad. Till hemmet och dig mina tankar går en hälsning jag sänder kram du får. Till minne av min älskade pojkvän Kim, Med denna dikt så vill jag bara förmedla en sak… Ta vara på dina älskade runt dig , ta ALDRIG någon för givet… för imorgon kanske det är för sent… Amanda.


Du och jag för allti glöm inte det. Tack för att du finns vid min sida. Sidor i kategorin Kärlek Följande 1sidor (av totalt 140) finns i denna kategori. Letar du efter jag älskar dig dikter ? Vill du publicera jag älskar dig dikter ? Då har du kommit till det perfekta stället på nätet. Dom senaste jag älskar dig.


Ibland kan ett jag älskar dig vara det enda man vill höra och det kan vara svårt att förstå varför han inte bara säger det. Men är det verkligen så viktigt? Alla de stunder som vi är ifrån varandra tänker jag på dig. Du kan få mig så glad så jag bara vill gå under av skratt och du kan göra mig så arg så jag vill riva sönder dig.


Men det är precis så jag vill att det ska vara för utan nedgångar finns det inga toppar. Erik Johan Stagnelius, ” Till Amanda” Den här går att läsa som ett svar på Kellgrens dikt , men i Stagnelius och romantikens något friare uttryckssätt, det är den frånvarande älskade som hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg