fredag 7 juni 2019

Kompanjon sökes

Kompanjon sökes

Vill du driva företag med andra? Här kan du söka kompanjoner och hitta samarbeten som passar dig. När en ny båt helt enkelt inte finns i budgeten, betyder inte det nödvändigtvis att du inte kan köpa båt. Hjälpen är på väg i form av våra tjänster som. Also I have a clients who wants some other.


Vi behöver utöka vårt team. Vi söker en IT programerare som vill bli delägare och som bor i Uppsala. Vi aretar med programvaruutveckling och övrigt inom IT.


Passande bakgrund kan vara erfarenhet som snickare, målare eller annat hantverk, men med stort intresse för byggnadsvård och kanske även inredning. Rörelsen ska drivas i Stockholmstrakten. Kompanjon Sökes (Mode) - Företagande.


Jag har en affärsidé och det rör sig om en nytt sätt att handla kapitalvaror på nätet. Jag söker för detta 1-personer att dela detta med och på. Jag är år och är sugen på att backpacka i Sydamerika! Har ingen riktig plan då den här tanken vart rätt spontan för mig. I vilken -grad går att diskutera.


DU får bra schematider som går att kombinera med annat i ditt liv. Jag bedriver redan ett mycket bra och välförtjänt projekt tillsammans med en kompanjon. Då min kompanjon kommer att flytta utomlands, och jag på egen hand inte klarar av att driva projekten själv.


Jag arbetar som konsult inom telekom och. Hej, Jag är intresserad av att starta eget inom mode. Jag vet inte om detta är rätt forum eller forumdel - om inte tar jag gärna emot tips om var jag borde söka mig istället eller som ett ev. Vår affärsidé är att tillhandahålla billig back-office personal som arbetar på distans från Baltikum till vissa arbetsintensiva brancher i Sverige. Hej, Letar efter någon med erfarenhet från restaurangbranchen, helst en kock för att bli kompanjon till restaurang, möjligtsvis utomlands.


Vet inte om den här personen ens finns, gärna lite galen(som jag) och gärna i min ålder(25). Du skall någon gång ha velat starta din egen rörelse och gärna in. Jag driver ett handelsbolag som sysslar med förmedling och försäljning av högklassiga köks- samt badrumsinredningar importerade från Polen. Hunddagis kompanjon sökes Göteborg.


De senaste fem åren har jag drivit en egen konsultverksamhet, vilket lett fram till en ny affärsidé. Som vanligt kapital är det största behovet (men inte högt). Sökes en seriös kompanjon som vill vara med på två väldigt branbspideér Båda ideérna är på nätet Helst någon frånnbsp dalarnaBorlänge. Nu är det ju såhär att jag fått för mig att cykla genom Sverige i sommar, treriksröset - smygehuk.


Har till och med köpt cykel, så nu är. Söker en kompanjon som vill vara med på en idé i nordnorge i ett års tid. Tromsö) Skepparexamen och maskinistutbildning behövs. Ca ett års planering kommer gå åt, och sen ett år då vi bedriver verksamheten.


Kompanjon sökes

Med hennes uppfinning HiLight skulle fotogenlam-por ersättas med solcellsbelysning och mobiler-na laddas med ren solenergi. Fem år tidigare hade Linda Krondahl tagit steget och sagt upp sig från sin anställning som konsult.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg