torsdag 21 september 2017

Söker reskompis

Jag heter Ida och är år, jag söker en reskompis som vill hänga med till Asien i slutet av februari till typ maj. Jag har varit i Thailand flera gånger så är lite sugen på att resa runt och se mer av Asien. Väl på semestern så gillar jag att sola och bada men blir lätt rastlös så gillar att. Söker reskompis (kvinnlig ej lesbisk) till sol och ba vill ha lugna dagar på stranden och ev shopping på em.


Vi skulle vilja visa dig en beskrivning här men webbplatsen du tittar på tillåter inte detta.

Reskompis ej lesbisk i Sthlm som gillar hälsa yoga. Söker någon som liksom jag vill resa till sol och värme gärna över nyår. Gillar långa promenader dans.


Gärna en sällskaplig typ med visst mod och självständighet. Skulle kännas fint att ha en partner in crime så man. Givetvis kanske man inte alltid har sån tur som jag haft, men jag kan nästan garantera att där finns någon reskompis där ute för dig också ifall du inte vill åka iväg själv.


Var flexibel när du letar efter en reskompis. Man kan inte vara allt för kräsen när man söker runt efter en reskompis.

Här kan du lägga in en annons om att du söker en ridrese-kompis för din resa med oss. Annonsen ligger kvar i högst dagar. Längre ner på sidan finns ett formulär som du kan fylla i. Om det finns några aktuella annonser, svarar du genom att klicka på adressen för att skicka e-post till den personen. Singelkvinna år, söker en man helst i närheten av min egen ålder att brevväxla och prata i telefon med – kanske ses … Nu eller aldrig Skulle vara underbart att få uppleva varm och fin vänskap och gemenskap tillsammans med dig, omtänksamma, allmänbildade och trevliga man.


Den reskompis jag söker ska vara i min ålder så vi är någorlunda lika och har samma tankar och funderingar. Sen om det är en svensk tjej eller kille spelar inte så stor roll. Tanken är inte att bli ett par eller ens ha sex, men visst, om allt känns rätt så nekar jag inte sex och njutning. Men som sagt, det är inte målet med detta. Maria Karlsson, 2 från Göteborg fick hon bra kontakt med.


Ett telefonsamtal och två mejl senare bestämde de sig för att träffas på riktigt. De möttes på ett kafé i Helsingborg. Vi hade ungefär samma tankar och önskemål. Vital, glad och positiv man på år.


Man år söker äldre man. Jag söker en man i ungefär samma ålder.

Vänner Alert och ungdomlig 50-talisttjej önskar reskompis och andra vänner för glada upptåg. Du låter precis som mig hahah. Har varit osäker på vart jag vill åka men kom fram till att jag gärna hade velat backpacka i Asien i höst men är öppen för förslag. Registrera din mailadress så får du information när någon lagt in ett nytt inlägg i tråden.


Vi har utvärderat: Äkta singelresor Idéen bakom äkta singelresor är följande: Arrangören arrangerar en singelresa med t. Eftersom att mina senaste ”Hitta en reskompis inlägg” har blivit så populära och efterfrågade och flera stycken utav er skrivit och berättat om nya vänner ni hittat och resor ni gjort så kan jag ju inte låta bli att göra detta en gång till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg