onsdag 27 september 2017

Mitt spotify konto

Några tips om du tappat bort ett konto eller är osäker på om du ens har ett. Det är möjligt att skapa flera konton , vilket kan leda till oväntade avgifter eller förlorad musik, spellistor osv. Prova alla de här stegen för att hitta alla eventuella konton.


Varför har mitt konto. Någon har tagit över mitt konto. Om du lägger märke till att något av följande oväntat händer på ditt konto kan det vara så att någon annan har tagit över det.


Ditt lösenord fungerar inte längre. Den e-postadress som är kopplad till ditt konto har ändrats. Spellistor har försvunnit eller lagts till. Ett årtionde har kommit till sin ända.


Alla har haft ett unikt år på Spotify. Så här ändrar du dag för din Spotify -betalning: Avsluta din aktuella prenumeration. När din kontosida har ändrat Spotify Free (under Din plan) kan du prenumerera på Premium igen den dag du vill bli debiterad.


Du debiteras nu på eller runt den här dagen varje månad. Jag förstår nu problematiken med att radera ens Spotify - konto. Mitt konto blev hackat, någon använde det med avsikt att skada mig och mitt rykte. Personen delade musik med mina vänner men som också skrev text som var udda, deprimerande-vilket kan ge effekt att jag (eftersom man tror det är från mig) mår dåligt.


I så fall är det troligt att du har ett konto kopplat till den e-postadressen. Om du inte har tillgång till den e-postadress som är kopplad till ditt Spotify - konto kan du inte återställa lösenordet. Ni betalar bara 16kr per månad. Introducera ditt barn till en lekplats av ljud med Spotify Kids-appen.


Spotify är en digital musiktjänst som ger tillgång till flera miljoner låtar. Premium- konton för familjemedlemmar under samma tak. Kolla in dina favoriter bland artister, låtar, genrer och mer. Close We use cookies to give you the best online experience. By using our website you agree to our use of cookies in accordance with our cookie policy.


Mitt spotify konto

Va som tvungen att Ta Bort Mitt Premuim först för att Lägga in de ingen. Jag var till och med tvungen att köra en dispute mha paypal eftersom det dras från mitt konto där. Inte kan jag lyssna på musik heller, eftersom jag inte kan logga in.


Jag kan inte avsluta min premium prenumeration heller eftersom den som hackat kontot har bytt lösenor och mailadress. När du bjudits in till Spotify Familj får du ett e-postmeddelande där du uppmanas att tacka ja till din inbjudan. Jag vill ta bort mitt Spotify som är ansluten till mitt fb konto som jag har nu. Klicka på Acceptera inbjudan för att komma vidare.


Om din familjemedlem försökt bjuda in dig men du inte fått något e-postmeddelande kan inbjudan skickas manuellt istället. Se steg åtta i guiden Bjud in till Spotify Familj. Hur till stryka Spotify konto permanent och ta bort Spotify.


Ibland verkar det absurt att en användare vill se till att spotify service inte bara avslutas utan de relaterade apps också avlägsnas från utrustning och system på som används.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg