onsdag 7 juni 2017

Minmusli

Hooray for Baba Ali is a series intended to teach pre-school children basic manners. Well known comedian Baba Ali is back but this time for young kids. Arabic Alphabet Nasheed.


Quran Recitation Videos - Mini Muslims - 1. The Boy and The King - Cartoon Story - English.

You disliked this video. Thanks for the feedback! Håll kroppen i trim med de bästa fitness tipsen på nätet. Din personliga favoritmüsli. Vi är världens första företag där alla kan mixa sin egen personliga och ekologiska müsli med mer än olika ingredienser.


Där kan du blanda din egen müsli och få den hemskickad med posten. Det finns massor med goda frukter, nötter, bär, fröer och mycket mer att välja mellan. Hemgjord musli är både god och nyttig!

Man kan variera efter smak och tycke! Rågflingor Solrosfrön Linfrö Hackade sesamfrön. Blanda i vad du själv gillar exempelvis någon eller alla dessa indigrenser! Här kan man enkelt blanda sin egen müsli från cirka ekologiska ingredienser och få den hemskickad. Saltå kvarn har lanserat en ny tjänst.


Urvalet av musliingredienser är enorm, här hittar du både kanihuagroddar och bovetecornflakes och mycket mer. Billigt är det inte, men extremt kul att klicka ihop sin egna blandning, och dessutom är rubbet ekologiskt. En jobbarkompis till mig twittrade om minmusli. Det tillkommer inga porto- eller hanteringskostnader.


En kul grej är att man kan ge bort ett presentkort som berättigar till en musliblandning och en fin plåtburk. Länsförsäkringar erbjuder minmusli. Så för mig var det en fröjd att komponera ihop min egna müsli. Tack för alla bidrag jag fick in till Min Müsli tävlingen!


Vinstlista:Från Voodolls: stycken voodollsFrån Wear design: En fin, hjärtformad halsbandsklocka Från Fotosonic: Ett kamerastativ som går att fästa på det. Gilla minmusli på FB det kan ni göra HÄR. Skriv alla moment du har gjort i en och samma kommentar :) Glöm inte namn, mejl och bloggadress!


Lycka till och tävla glatt!

I Sverige är Minmusli. Klicka för att se andra data om denna sida. Eller köp ett presentkort till någon som du bryr dig om.


Från Jholmtshirt: Två stycken valfria t-shirtsFrån Juvelia smycken: Ett valfritt namnarmband eller namnsmyckeFrån Wild outdoor life: Väst i valfri storlek från PinewoodFrån My heart: Spelet magiska veckor Från Sunny coco: ett antal tigerbalsam och parfymoljorFrån. Jag vet inte hur det är för er, men jag snöar lätt in på ett brödrecept och håller fast vid det ett tag. MansonDust har ett presentkort från minmusli.


Den här müslin fick jag i födelsedagspresent av en kompis! Helenas favorit hette den och innehöll rågflingor, kornflingor, havregryn, havrekli, rostad hackad. För att vara med och tävla, svara på frågan Hur många ingredienser kan du välja på? Man komponerar en egen müsli utifrån ett flertal ingredienser, de blandar till den och skickar.


Ja, den tilltalar mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg