fredag 23 juni 2017

Kär i en kille

TECKEN PÅ ATT EN KILLE ÄR KÄR I DIG! Det är mitt liv - Så himla kär - Duration: 5:45. Henrik Larsson 861views.


Du vet hur man lockar en kille uppmärksamhet, men vet du hur man får honom att gå ut med dig? Ta reda på hur man får en man att bli kär i dig med hjälp av dessa enkla steg. Det är lätt att locka en kille och göra honom som du.

Varför ska du ens berätta för din bästa kompis att du är kär i hennes kille ? Att hon gör slut med killen för din skull? Jag fattar, man får skuldkänslor och tänker faaan varför tog jag mig tid att tänka? När en kille är riktigt intresserad av dig vill han spendera tid med dig, oavsett vad det är ni gör tillsammans. Så om han bjuder över dig för att umgås och titta på en film tillsammans, eller ta en kaffe efter jobbet eller bara hålla varandra sällskap under en promenad så är chansen stor att han är kär i dig.


Iaf jag vet inte riktigt vad jag ska göra, känns kluvet om jag verkligen akn falla för honom och jag vill inte dra ut på de eftersom jag inte vill att han kanske får känslor. Jag vill bara skriva av mej och kankse få nått råd eftersom de är flera år sen jag träffa nån. Prata anonymt med rådgivare och andra ungdomar för att hitta svar på dina problem och frågor.


Läs mer om forum för ungdomar på Ungdomar.

Men det hjälper inte och det kommer inte hålla i längden om man inte varit riktigt kär. En förälskad man rör vid en kvinnas ansikte, smeker hennes kind med sin hand eller stryker bort ett hårstrå från hennes öga. En man som bara är ute efter lite skoj skulle aldrig ägna sig åt den här typen av ömma smekningar, speciellt inte utanför sovrummet.


Om han vill hålla din hand ute bland folk, är han verkligen kär i dig. Man vill ju inte få en kille att bli kär i en bara för att man har på sig vissa kläder. Sist men inte minst: kom ihåg att alltid vara dig själv! Om du är ute efter något seriöst och vill bli tillsammans med en bra kille , då är det bara sanningen som gäller. Lika lite som en kille kan få dig att bli kär i honom.


Det du kan försöka få är att få en kille intresserad och utan intresse brukar det inte kunna bli någon kärlek. Du kan inte påverka vad han känner på det sättet. Jag tolkar dock situationen du beskrivit ovan som att.


Det finns en myt som säger att om en kille gör slut så har han träffat en annan. Eller att om en kille som tidigare varit intresserad av dig plötsligt inte är det längre så beror det på att en annan tjej har kommit in i hans liv. Vi försökte få in henne. Själv var jag mycket trött och ville sova.


Min kille hade tidigare på kvällen stött på min kompis, men jag orkade inte tjafsa utan tänkte snacka med honom om det på morgonen. Hörde ett stön” Vid fyratiden på natten var bara Frida, sambon och systern kvar i lägenheten. Det finns massor med sätt att höra av sig och om en kille är intresserad så ser han till att få kontakt med dig, på ett eller annat sätt!


Han tar varje tillfälle att röra vid dig.

En kille som lägger armen om dig, stryker dig över ryggen eller tar dig i hand när han får tillfälle är med all säkerhet intresserad. Test: Är du kär i en narcissist? Testa om din partner är narcissist, utsätts du för psykisk, emotionell misshandel. Du är inte ensam narcissister är ofta spännande, karismatiska och lite farliga. Låt dig bli kär , vad för att göra något?


Men det händer också att träffa och dejta en önskan många ungdomar. Och de som verkligen gillar den här det inte försöka. Kort sagt, män är jamb, men allt är inte vad vi behöver.


Hur man bli kär i en kille för en dag? På ungdomsportalen Decibel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg