tisdag 13 juni 2017

Älskade vän

Berlockarmband med texten Älskade vän med fritt val av pärlor eller kedja. Guide för text och foto till berlock hittar du här - även skötselråd! Vila i fri älskade vän Vi har under några dagar frågat oss om vi ville skriva om det tragiska som hänt en flicka i ett av våra projekt. Vi har landat i att vi känner ett ansvar att rapportera, både när dagarna är ljusa och när de är mörka. Det finns ingen som du som kan få mig att känna trygghet och du ställer inga krav, mer än att jag finns där för dig precis på samma sätt som du finns där för mig.


En person som älskar dig uppmuntrar dig att göra saker som du älskar , även om det innebär att du behöver göra dessa saker utan din partner.

Hen vill att du ska tillbringa tid med din familj och dina vänner. Igår var vi till ReDog igen för röntgen och djupare undersökning av henne, vilket inte gav de besked jag önskade. Idag skulle du ha fyllt 42.


Och vi sågs senast när du var 35. Begåvade och älskade vän. Du är en gåva till jorden och du förtjänar det bästa. Grattis på födelsedagen min vän.


Jag är tacksam för din sanna vänskap. Hoppas din födelsedag blir lika fantastisk som du är!

Jag önskar dig evig glädje och lycka. Tack för att du är min bästa vän ! Sverige, Sverige älskade vän En tiger som skäms Jag vet hur det känns När allvaret har blivit ett skämt När tystnaden skräms Vad är det som hänt. Välkommen, välkommen hit Vem du än är var du än är. Min kärlek till dig är så himla stor.


Jag vill aldrig skilja mig ifrån dig du min kära vän du har fått mig på fötterna igen. Du har gjort mitt liv mycket bättre än för. Jag älskar dig jättemycket jag skulle kunna ge dig en hel blomsteraffär. Du är världens bästa flickvän som jag har.


Selena Jacobs har aldrig velat bli kär, risken att få sitt hjärta krossat har alltid varit större än chansen att bli lycklig. Men när hennes barndomsvän, Knox McCoy, återvänder till hemstaden vänds allt upp och ner. De känslor hon alltid har förnekat blommar upp, och en ödesdiger natt tillsammans förändrar allt.


Att tvingas förlora sin hund är en tråkig men naturlig del av att vara hundägare. En vän med stort V som finns där i både med och motgång! En vän jag hade förmånen att via Bobby lära känna för några år sedan…. Genuin, omtänksam, och varm som få! Vänner som dig Tilda, dom växer inte på träd.


Förmodligen är det ett säkert ålderstecken. Min barndoms semesterminnen från hemmaplan blir viktigare för varje år som går.

Jag får på något märkligt vänster en allt starkare önskan om att vilja återuppleva platser, minnen och dofter från förr tillsammans med mina egna barn. Skrållan, älskade vän , fortfarande hugger det i hjärtat när jag tänker på dig. Som jag längtat efter dig och som jag fick tjata för att få dig och så mycket roligt vi gjort ihop. Du var tandlös och sur men du var ändå bäst. Ni pratar med varandra varje dag och har en självklar plats i varandras.


Den handlar om sex vänner som bor i New York.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg