fredag 11 december 2015

Hitta trekant

Trekant , Stora Nygatan 42. Se kontaktuppgifter, adress, karta, vägbeskrivning, telefonnummer, öppettider, m. Förskolan har två grupper, Snigeln, 1-år, Sländan, 3-år. Vi arbetar med att lägga grunden för ett livslångt lärande genom att barnen får experimentera, utforska, uppleva och lära med alla sinnen.


Innan du söker jobb är det klokt att se över ditt CV.

Monsters rekryterare hjälper dig med tre snabba tips. När du är färdig laddar du upp ditt uppgraderade CV på monster. Men det är ändå så att det inte riktigt går att jämföra trekanter med fyrkanter. Det är som att jämföra päron med äpplen.


Ingen utopi att hitta ett par. Vi trodde ju länge att det mer eller mindre var en utopi att hitta ett par som man funkade bra ihop med på alla plan. Hur ska fyra personer fungera ihop, sexuellt och socialt.


Jag och killen har pratat ett tag om att ha en till tjej med.

Mest för att jag vill prova något nytt och för att det är. Adresser, telefonnummer och kartor till alla företag och personer. Jag och maken vill krydda upp sexlivet med en extra tjej, hur hittar man tjejer som är villiga till det?


Finns det seriösa sajter. Nu har vi pratat mer om det och kommit fram till att han har noll förutsättningar för att hitta en tjej och därför lagt över det jobbet på mig. Jag tror att det är bäst att hitta ett par istället för en.


Bättre att hitta ett annat par, byta partner ett par gånger sedan avancera till att köra alla 4:a ihop, efter det kan man nog ha trekanter. Beställ ICAs matkasse. Många drömmer om att dela sitt sexliv med två andra personer samtidigt, men rätt få får faktiskt uppleva detta. Min kille och jag vill gärna ha med en tredje kille i våra sexlekar. Hitta en bs kille för trekant Hej!


Vi söker en kille som dels är bi och dels är dominant eller allra helst switch. Själv är jag switch men mest UG. Vi vill att killarna dels skall dominera mig i en traditionell trekant , men även att killarna har sex med varandra. Vad fick mig då att ändra mig och genomföra vår trekant ? Jag skulle inte njutit alls lika mycket om vår trekant kommit till genom en tillfällig uppraggning.


Ni som har haft trekant.

Vad har ni satt upp för regler? Tipset inför en trekant är ju alltid att det viktigaste är att man pratat igenom innan vad man tolererar och inte tolererar så att det inte blir fel med svartsjuka osv. Jag är lite nyfiken på det där.


Jag och min pojkvän hade pratat lite mer på skämt om trekant med en tjej. En kväll åkte vi ut på en fest, jag, pojkvännen och mina tjejkompisar. Senare under natten sa min bästa tjejkompis att hon var sugen på att ligga och då bjöd jag in henne till en trekant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg