onsdag 28 oktober 2015

Hitta vänner malmö

Tre Vänner Restaurang och Bar har verksamhet på Stora Kvarngatan vid Drottningtorget, Malmö. Missa inte att du kan optimera din sida hos hitta. Testa kostnadsfritt i tre. Citypolarna gör det lätt att hitta nya vänner och bekanta.


Träffas över en aktivitet inom ditt intresse.

Läs och svara andra eller skapa en egen vänförfrågan. Jag söker en manlig vän i Göteborg för att hitta på saker me ha någon att prata med om allt, Vem vet,. Malmö Träffa nya kompisar 1Malmö.


Har fantastiska vänner från skolan och barndomsvänner i andra städer men skulle gärna vilja utöka min umgängeskrets ytterligare i Malmö. Hitta nya vänner online på Bryt-Ensamheten. Vi har bloggar, forum, chattrum.


Tinder för vänner ” – ny app sammanför folk med samma intressen. Har du svårt att hitta nya vänner som delar dina intressen?

Har dina nuvarande vänner tråkiga intressen? Då kan den nya appen Panion vara något för dig. Jag är en tjej på år som bor i Norrköping.


Jag pluggar för tillfället och känner att jag skulle behöva hitta fler vänner utanför universitetet. Det hade varit kul att hitta likasinnade som också är mer åt det lugna hållet, där biobesök och samtal på caféer känns mer lockande än fester och det klassiska studentlivet. Jag heter Bianca och är år gammal.


Jag jobbar i en skola och tyvärr är det inte lika lätta att hitta nya vänner som det var när man pluggade… Jag älskar att vara ute i naturen och cykla, vandra eller paddla. Vi känner alla ibland behovet av att hitta nya vänner. GoFrendly är en gratis vänskapsapp av kvinnor för kvinnor och hjälper dig att hitta din nya bästis! Separerade för år sedan och då förändrades både familj- och vänkretsen.


Saknar att ha nära vänner som msn kan umgås anspråkslöst och spontant under enkla förhållande även mitt i vardagens hets och logik. Varför inte hjälpas åt mer med exempelvis matlagning och barnlek. Söker nya vänner att hänga me har inte många sen jag fick barn. Hur många gånger får du möjligheten att vara i samma rum som flera härliga kvinnor som också söker nya vänner ? Ta tillfället i akt och möt din nästa väninna på våra event!


Vill du fylla på med fler vänner ? Har du precis blivit mammaledig och vill hitta vänner att gå promenader med?

Leta efter ”Mammalediga i Göteborg”, till exempel. Utom min engelske man som lär sig svenska nu! Gillar att resa, laga mat, läsa kläder och är lite av en gamer. Letar efter vänner som är härliga, lättpratade men också kan vara allvarliga.


Jag har fått flera önskemål om ett nytt hitta vänner -inlägg! När det är höst är det ju många som flyttar, vill testa något nytt eller…. Sugen att hitta på något?


Då jag mottar många meddelanden från folk som söker nya vänner , vill jag poängtera att det bästa sättet att hitta nya vänner i denna grupp är att kort och gott posta ett meddelande här i loggen, precis så som man gör i andra grupper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg