måndag 13 juli 2015

Finn en vän

En kompis att göra roliga saker tillsammans med has 3members. Kom gärna med förslag på vad man kan hitta på tillsammans! Finn en vän GRATIS genom Kuriren. Lite oskyldigt småprat med en avlägsen bekant kan leda till att ni får upp ögonen för varandra – och en virtuell ros upplevs mindre desperat än ett blomsterbud.


För att svara på en annons: Klicka på länken ”kontakta” under respektive annons.

OBS: Din annons måste godkännas av en administratör innan den visas på sidan. Du kan inte svara per post. Detta görs under normal kontorstid. Formulera dig tydligt. Med en originell rubrik och signatur sticker du lättare ut i mängden.


På över platser i landet finns bokbytarstationer där man kan lämna lästa böcker och byta dem mot andra. Du går hemifrån med en bok och kommer tillbaka med en annan men kanske också får en vän för livet, säger Alexandra Davidsson, generalsekreterare i föreningen Medveten Konsumtion, som står bakom projektet. För dig som enbart behöver epost, har vi tagit fram en särskild tjänst.

Läs mer om våra epost-tjänster. Behöver du hjälp med att göra din hemsida eller med att hålla den uppdatera finns det flera olika tjänster hos oss att välja mellan. Hos oss väljer kunderna själva vad de vill ha. Att lära känna människor och få vänner. Att ha ett hälsosammare och roligare liv.


Registrera dig och se medlemmar nära dig. Skicka blommor till en vän – Här hittar du bra erbjudanden. Dikter om vänskap – Dikt av 12. Det finns så mycket du inte kan se. Som tanken på dig kan få mig att le.


Så mycket jag vill att vi ska göra. När jag tänker på dig så blir jag glad. Byt en bok och finn en vän på bokbytardagen. I dag är det den stora bokbytardagen. Skriv din sökning här Skriv din sökning här.


Precis som tidigare placerades små bord ut för några personer per bord. På borden fanns lite ätbart i form av kex, ost, chokla snacks och bubbel.

Så jag skriver en dikt till henne. Som gör så att hon förstår att jag verkligen tycker att hon är en underbar tjej. Kommer att sakna dej …. Min älskade vän , nu ska du få se att du nästan alltid kan få mej att le.


Sök annonser - och finn snabbt en ny brevvän! Vi har roligt vad vi än hittar på. Nyaste annonserna - se de senaste annonserna. Annonsera - låt dina nya vänner hitta dig.


Skicka ett e-vykort - varför inte starta en ny vänskap eller förnya en gammal med ett enkelt kort? Jag söker en manlig vän i Göteborg för att hitta på saker me ha någon att prata med om allt, Vem vet, vänskapen kanske växer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg