onsdag 29 juli 2015

Avsluta prenumeration spotify

Den här guiden hjälper dig hitta och avsluta den prenumerationen. Logga in på din kontosida och bläddra till Din plan för att visa din prenumeration och dina betalningar. Här kan du göra följande: Se vilken plan du har. Kolla hur mycket planen kostar.


Visa ditt nästa faktureringsdatum. Uppdatera dina betalningsuppgifter. Har försökt i flera dagar nu att hitta knappen under prenumeration som ska finnas för att × Close We use cookies to give you the best online experience. By using our website you agree to our use of cookies in accordance with our cookie policy. Skaffa Spotify Premium Family och få tillgång till Spotify Kids (du får också Premium-konton för de vuxna).


Avsluta prenumerationen när du vill. Vilka prenumerationer erbjuder ni? Du kan ladda ned och lyssna på Spotify gratis, eller välja en av våra Premium-planer.


Avsluta prenumeration spotify

Har du frågor, svar eller tankar om Spotify ? Ställ din fråga eller gå med i vår Community! Hulu, Spotify , Pandora eller HBO NOW. Jag vill inte längre sitta och betala 99:- spänn i månaden för spotify.


Men det är ju OMÖJLIGT att avsluta. Står att man ska gå in på deras hemsida och logga in, men inte ens det fungerar ju. Spotify är en digital musiktjänst som ger tillgång till flera miljoner låtar. Spara på Spotify Premium for Students. Obegränsat med musik, podcasts och mer därtill.


Om du vill avbryta den här typen av prenumeration hänvisar vi till Spotifys support för instruktioner. Följ bara stegen ovan om du vill avbryta prenumerationen. Om du prenumererar på Spotify via PlayStation Music så är prenumerationsförnyelsen kopplad till din PSN-plånbok.


Om du vill, kan du avsluta din prenumeration på Spotify Premium efter din provperiod genom att logga in på ditt Spotify -konto och följa anvisningarna för att avsluta prenumerationen. Inga återbetalningar eller krediter utgår för del av månad. Vi kommer att meddela dig om Spotify höjer månadsavgiften i framtiden. Det beror troligtvis på att du har en befintlig Premium- prenumeration som inte kan kombineras med en Premium-kod.


Måste jag avsluta min prenumeration för att kunna använda presentkortet? I så fall kan jag hitta min gamla spellista igen eller måste jag göra nya spellistor? Om du har en aktiv premium eller unlimited- prenumeration så loggar du in på Spotify går till Subscriptions och avbryter den.


Jag vill avsluta det eftersom jag inte kan logga in på kontot. Jag kan inte betala varje månad för ett konto som jag inte kan logga in på. Kan ni avsluta det åt mig? Finns det möjlighet att detta går att lösa, antingen genom att ni stänger av premium eller att jag kan få lösenordet skickat till min nya mail? Del 1: Hur du avbryter Spotify.


Avbryta din prenumeration på Spotify kan bli utmanande uppgift särskilt i fallet om du inte vet var man kan hitta möjlighet att stoppa tjänsten Spotify. Som vi vet alla att Spotify ger inte support telefonnummer, och även företaget kan brukar inte svara på e-post på snabb bas. Detta eftersom dina abonnemang kan vara beroende av varandra eller påverka andra tjänster du har hos oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg