tisdag 14 april 2015

Hur man kysser bra

Sök bland foton, listor och bilder från din skoltid! Jag kan ju inte se hur det ser ut när jag kysser , men det ser nog inte ut som på videon jag länkande till. Jag trodde att det skulle kännas skönare att kyssas, men jag vet inte, det kändes inte så speciellt. Den första tjejen jag kysste , kysste jag ganska många gånger under kvällen och hon klagade inte, men hon var berusad. Hur du blir en bra kyssare De flesta vill inte eller behöver inte öva kyssande – efter de första kyssarna får du reda på vad din partner gillar och du blir mer självsäker.


Oftast blir du en bra kyssare genom att kyssas Men, om du saknar självsäkerheten kan det vara bra att öva kyssande innan du kysser den kille eller tjej som du dejtar.

De frågar om hur man kysser någon bra , hur det känns att vara kär och hur man är en bra kompis. Många smarta svar, men också några som inte vill. Hur vet man om man kysser bra och går det att lära sig?


Väntar man på att han ska ta första steget, och ge första kyssen? Det finns egentligen inga regler kring hur man gör. Om man ska ha första dejten kyss eller om det är en andra dejten kyss. Visst, några testar att kyssas med en tomat eller med sin kudde.


Men kom ihåg, det är ingen som kysser dig tillbaka. Det är svårt att veta hur det ska kännas att hångla och hur du ska göra.

Testa dig fram så kommer du till slut att veta vad du tycker om! Din första kyss är nästan aldrig perfekt. Har du aldrig kysst någon tidigare så är det inte heller lätt att veta hur man gör. Viktigt att komma ihåg är att det krävs övning för att få till en bra kyss. Här är fem saker alla gör första gången!


Men för nybörjare kommer här några tips att tänka på. Gå någonstans där ni inte blir störda eller stirrande på. Hur hånglar man egentligen? Du som är sugen på kyssar och hångel, men osäker på hur det går till - här får du veta allt!


Ofta börjar kyssarna med några lätta pussar. Om det känns ovant att pussas och kyssas kan du börja med att smaka försiktigt på den andres mun. Du gillar henne, hon verkar gilla dig.


Antingen har du fantiserat om att kyssa henne ända sedan ni sågs förra (eller första) gången, eller så känner du spontant i stunden att du skulle vilja kyssa henne, nu direkt. Men hur går man egentligen från flört till kyss? Men det går, och RFSU vet hur man gör. Emil visar hur varje man ska göra för att visa hur man blir alfa som faen.


Hur man gör när man kysser en. Jag vet fan inte hur man gör egentligen? Det bara går utav sig själv tycker jag.

Mitt bästa tips är väl typ att försöka vara lyhörd till vad den andra gör så att man får ett bra samspel och en bra rytm. Minns det inte så väl men tror inte att jag under min första kyss började fundera på vad jag skulle göra utan allt bara hände. De dames blouse is zo universeel hur kysser man bra en hur kysser man bra multifunctioneel! Med anledning av inlägget nedan, om kyssandet, ser jag att det är lite olika upplevelser kring det hela.


Vad tycker NI kännetecknar en bra kyss? Jag har bara kysst min man och mannen jag hade innan, som har gått bort. Och deras kyssar har alltid varit bra , säger Irina Gorbanyova. Caroline Persson, 2 och Frank Camara, 26.


Vissa gillar att ha mycket tunga med i leken, andra vill knappt ha med den alls. En del tycker om att kyssas passionerat och häftigt, andra vill göra det lite mer försiktigt. Mitt hetaste tips är att liksom försöka följa den du kysser. Vänta tills en gång när du tycker att hans kyssar är riktigt bra , och då sätter du ord på det och förklarar hur bra den kyssen var och hur det kändes för dig. Jag förstår att du inte vill kritisera honom men ett sätt att slippa det är ju att sätta fokus på det som är bra , inte på det som är dåligt.


Detta är värre än en omedveten pojkvän, eftersom det visar att du vet hur man ska vara romantisk och vad man ska göra, men tycker att hon är värdefull nog att anstränga dig för. Sådana tankar är definitivt bäst bevarade för dig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg