torsdag 23 april 2015

Fina ord till min son

Boka Minen Hotel och spara upp till med Agoda! Sedan hittade jag en till på nätet som heter Mor och barn, Funderar på att använda ngn av dem till min sons dop om två veckor. KAnske ngn av dessa kan passa. En längtan, en lycka, ett barn, ett hopp En gåva från himmelen jag fått.


Födelsedagshälsningar förslag.

Jag kallas oftast för Bullmamma av mina vänner. Ordspråk om Mamma och citat om Mamma - Sveriges största samling ordspråk och citat! Ni pratar med varandra varje dag och har en självklar plats i. Min son är död Döden delade mitt liv i ett före och ett efter den natten slogs allt sönder Min son är död. Du är en självklar del av min familj”. Tiden har lagts sig som en hinna över smärtans öppna sår men som förr blir det aldrig Min son är död.


Varje dag tackar jag Gud för att jag fått dig.

Min kärlek till dig är så himla stor. Jag vill aldrig skilja mig ifrån dig du min kära vän du har fått mig på fötterna igen. Du har gjort mitt liv mycket bättre än för. Jag älskar dig jättemycket jag skulle kunna ge dig en hel blomsteraffär. Jag skulle ge en kungakrona för att få kalla henne min.


Vart är du min son längtan är så stor, jag är ju din mor. Det är här du ska vara kan du inte svara! Smärtan brinner i mej jag älskar ju dej. Till min vuxna son Du lilla stora son med hjärta av guld!


Snäll, omtänksam finurlig humoristisk. Förmåga att se det lilla och göra det till de stora. Går din egen väg följer det du tycker är viktigt. Mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt och aldrig jag lämnar det åter.


Min lycka är din, din lycka är min , och gråten är min när du gråter. Kärleken är så förunderligt stark, kuvas av intet i världen. Rosor slår ut ur den hårdaste mark, som sol över mörka gärden.

Du lyser i din vita klänning och jag tror att alla här inne är avundsjuka på mig som har en sån fantastiskt fin dotter. Till begravningsprogrammet, i dödsannonsen eller på kort till blomsterkransen kan det vara fint att skriva några väl valda ord eller en fin begravningsdikt. Letar du efter kortare texter såsom en eller två meningar kanske en variant av en kondoleans passar bättre.


Sam Levenson “Dina barn behöver din närvaro mer än dina presenter. Jesse Jackson “Våra födelsedagar är fjädrar av den breda vingen av tid. När du blir äldre hoppas jag att du kommer att förstå att åldrandet är ett privilegium som inte alla får ta del av. Tro mig, du kommer att vara tacksam för att vara där den dag du står där.


Min älskade dotter, jag har älskat dig genom mina andetag sedan den dag du föddes. Rim, bildspråk och andra knep för fina festtal Vilken trevlig, rolig, bra och användbar hemsida du byggt! Denna vackra, unga kvinna, med skrattgropar i kinden, har vunnit mitt hjärta.


David Wickström, IT-utvecklare Här finns rim, tal, sånger med flera tips för födelsedags hyllningar. Kom ihåg att hålla det kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg