onsdag 7 november 2018

Ta bort konto på match com

Klicka här om du helt vill avsluta ditt medlemskap hos Match. Om du vill avsluta ditt konto helt ska du kontakta vår kundtjänst direkt. På nästa sida ska du bekräfta din begäran genom att klicka på ”Om du vill ta bort ditt konto ber vi dig klicka här” eller Dölj min profil”. Match kundtjänst kommer sedan att ta bort din profil och skicka dig en bekräftelse per mail. Radera en profil på Match Affinity.


Klicka längst ned på sidan på “Avsluta ditt konto ” under “Support”.

Bekräfta begäran genom att klicka på Om du vill ta bort ditt konto ber vi dig klicka här. All information om din profil tas bort permanent inom timmar. Du blir ombedd att ange dina inloggningsuppgifter för att bekräfta detta. När du tar bort ett e-postkonto från Outlook inaktiveras inte e-postkontot. Prata med din e-postleverantör om du vill inaktivera kontot.


Du ser då ett meddelande om att kontot har tagits bort. Tänk på att om du loggar in på Tinder igen efter att du har raderat ditt konto kommer ett nytt konto att skapas. Obs: Att radera Tinder-appen innebär inte att ditt konto raderas.

Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna från Match. Hackad profil eller hackat konto ;. Hur gör jag om jag vill avregistrera mig och ta bort min. Du har möjlighet att begära information om vilka personuppgifter om dig som behandlas av Match och begära att felaktiga uppgifterna ändras eller tas bort.


På sidan “ konto och prenumeration” kan du avsluta ditt medlemskap och på så sätt radera din profil. Jag vill ta bort mitt Microsoft konto från min Windator. Innan jag gör det vill jag skapa ett nytt användarkonto på datorn men hittar inte var jag lägger till. När du uppmanas logga in på ditt konto kontrollerar du att det är det konto du vill ta bort.


Om inte väljer du Logga in med ett annat Microsoft- konto. Om du har problem med att logga in på det konto som du vill avsluta finns information om hur du kan lösa problemet i När du inte kan logga in på ditt Microsoft- konto. Logga in igen som kontot du vill ta bort och följ anvisningarna ovan. Av säkerhetsskäl kan vi inte ta bort. Det är det-ditt Tinder- konto är nu borta!


Om du bestämmer dig för att återuppta saker med Tinder-appen, när du loggar in på Tinder igen efter att du har raderat ditt konto , kommer ett helt nytt konto att ta plats. Du borde gå denna väg om du vill ta bort alla dina aktuella matcher och vill ha en övergång för att göra en ny start. Metod 2: Logga in på ett annat administratörskonto och ta bort Microsoft- kontot.


Inställningar på telefonen. Tryck på Användare och konton om Konton inte visas.

Detta tar bort webbhistoriken från enheten och loggar ut dig från alla konton du har använt. Om du tror att du fortfarande är inloggad på en enhet som du inte har tillgång till längre kan du logga ut genom att ändra lösenordet till kontot. Om du tänker ge bort en enhet eller slänga den.


Ta bort kontouppgifter från din egen enhet. Om du använder Gmail via jobbet, skolan eller någon annan grupp kontaktar du administratören. Ladda ned din data innan du tar bort Gmail.


Klicka på Data och anpassning på navigeringspanelen till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg