fredag 23 november 2018

Jag söker en man

Hitta Relevanta Resultat. Dine Resultater er her. För att svara på en annons, logga in och gå till medlemmens medlemsinfo (klicka på namnet) och se kontaktuppgifter där. Som inloggad kan du också söka bland alla kontaktannonser.


Män söker män Man på år vill träffa en annan man för vänskapligt förhållande i Stockholms innersta helst Östermalm.

Man år söker man ungefär samma ålder gärna lite rund om magen och mycket hår på kroppen men inget krav. Vital, glad och positiv man på år. Jag söker en man i ungefär samma ålder. Alla man är ihop med kan såklart inte vara ens livs stora kärlek men se till att när du som kvinna söker man inte nöjer dig med det näst bästa eller det bekvämliga alternativet. Våga ta det första steget.


Glöm förlegade dejtingregler och stereotyper, vänta inte på att mannen ska ta initiativet! Här är en checklista för hur du, steg för steg, gör bra sökningar på internet.

Börja med att formulera en fråga: exakt vad är det jag vill veta? Om du inte vet så mycket om ämnet kan du först behöva söka information för att kunna ringa in frågeställningen. Allt för att det ska vara så enkelt som möjligt att hitta kärlek på nätet. På Mötesplatsen finns det kontaktannonser från män från hela landet. Söker nya vänner, både manliga och kvinnliga, helst boende i Göteborgstrakten!


Själv är jag en snart 80-årig kvinna med många intressen, t. Det är ett ge och ta: Jag förstår dig, du förstår mig. Jag lär mig om dig, du lär dig om mig. Du tycker så här, jag tycker så här. Och om de här sakerna tycker vi samma – men inte om de där. En del som söker jobb har uppfattningen att man bara beskriver sig själv och väntar på att någon annan ska ta ansvar för matchningen.


Söker du fortfarande en kvinna att bry sig om och dela upplevelser med…Här finns jag – en tjej på år – ungdomlig, … Singelkvinna år Dig – som jag söker är en man i 75-årsåldern som gillar att ”vara i farten” och har glimten i ögat. Du ska vara redo att bilda familj och skaffa barn, det kanske är någonting som du har drömt om väldigt länge och som helt enkelt inte har blivit av. Det vore bra om du ville skaffa barn snart eftersom jag inte blir yngre och jag vill hinna med andra saker också.


Jag är intresserad av att jobba som projektledare och fick höra att ett sådant jobb eventuellt snart blir ledigt hos er.

Jag har erfarenhet av dessa arbetsuppgifter och kan tänka mig att jag passar till jobbet. Förnamn Andersson berättade vid vårt telefonsamtal att ni söker en projektledare. Vad vill jag göra med min uppfinning i framtiden? Räcker det med en enda ansökan? Hur länge är min uppfinning hemlig?


Var bör jag söka patent? Hur skriver jag en patentansökan? Skriva själv eller ta hjälp? Vad ska en patentansökan innehålla? Jag är en yngre kille på som väntar på en yngre tjej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg