onsdag 21 november 2018

Nattchatt

Tanken är att erbjuda en vänlig plattform där vi kan hitta likasinnade människor oavsett om du letar efter sällskap till kvällens bio, en sexuell kontakt eller bara vill fördriva tid genom att prata med andra. Nästa vecka blir det önsketema på Sluta panta chatten må-ons och på fredagen erbjuder vi nattchatt med öppet kl. På samma gång vill vi passa på och vända oss till vår målgrupp med en förfrågan gällande chattens öppethållning. Hej tjejer, jag tycker att det ni gör är jätteviktigt, det är grymt att ni vågar prata om rasism i en tid då ingen förutom SD gör det. Jag känner igen mig i era texter eftersom jag själv är en rasifierad ung kvinna.


Teleperformance Nordic.

Har ju för tusan en gudstjänst och massvis med plugg imorgon. Håller just nu på med nattchatt , haha! Minns att jag och Anton, i början av vårt förhållande satt vi till fyra på morgonen på msn eller i telefon (gärna samtidigt).


Nu sitter jag och Jonas (nej, vi är kompisar och jag jämför inte det med Anton och mig) och pratar på msn. Klockan är 00:Och börjar känna Min lite trött. Nattchatt med Rasmus ftw!


Men det är väl förstås för att jag gick i skolan idag! This video is unavailable.

Sluta panta-chatten önsketema, som avrundas med nattchatt , lördagen den 1. Under den kommande veckan, 27. Hihi, det var ju lite mysigt när vi hade det sist, jag. NATTCHATT fredagen den 9. Jag tänker ofta på döden och är rädd för den. P-piller för 12-åring? Sedan dök den upp på Blocket.


Det finns ett våld i att leva i en värld där den vita blicken formulerar oss, bygger oss och bestämmer vårt värde. Vi lever på undantag, inom klausul, där vi. Jag har försökt lokalisera mig om det finns ett visst mönster som gör att jag ibland sover dåligt. Jag vet inte hur många ggr jag tjatat om sömnsvårigheter. Vet att jag inte är ensam.


Vi är ett gäng och det borde finnas en nattchatt där vi kunde stötta varandra. Haxy här, jag vill bara säga något till min kompis. Jag har sån tur :) Min fina vän Elena var online. Vanligtvis hade jag bara rullat runt i sängen och försökt somna, men efter igår.


Vi gjorde kväller i högst anständig tid. Dagen efter prövade vi nytt ställe i Råndan.

Men oj vad segt - inte ett vak! Först efter en timme kom första nappet på nymf. Vi var inte nöjda och åkte tillbaka till gårdagens plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg