fredag 19 augusti 2016

Psykolog vasastan

Mindler är en av sveriges största uppdragsgivare för psykologer med över 1psykologer. Ta del av dina journalanteckningar. Säker inloggning via ditt bankid. Om psykisk ohälsa och behandling.


Vill du jobba som psykolog hos oss?

Jobba på distans med Mindler. Ta reda på hur Mindler fungerar. Legitimerade behandlare över hela sverige. Hitta en samtalskontakt som passar dig. Maila eller ring och boka in en samtalstid!


Ett möte mellan klient och psykolog i Vasastan. Våra psykologer har ett aktivt tillvägagångssätt.

Genom att arbeta med dina tankar, känslor och beteenden arbetar vi fokuserad för att tillsammans få till en förändring i riktning mot de mål vi har satt upp efter de inledande samtalen. Psykologen gör utredningar, genomför tester och kan även ge samtalsbehandling. Alla psykologer och psykoterapeuter som arbetar på IfKP är väl utbildade, legitimerade och har bred kunskap om de metoder som finns när kroppen är i fokus inom psykoterapi.


En psykolog har basutbildning i psykoterapi. Vi arbetar för att vi ska kunna anpassa våra psykoterapeutiska tekniker till varje enskild. Vi som arbetar på IfKP: Sven-Erik Levin. Välkommen till psykolog Caroline Kraus.


Till mig kan man komma för såväl individuella samtal som parsamtal. Jag är legitimerad psykolog och legitimerad psykoterapeut, handledare och lärare i psykoterapi. Jag har lång erfarenhet och håller mig uppdaterad om ny utveckling inom området.


Jag heter Åsa Lindgren är leg psykolog och leg psykoterapeut, och är ansvarig för verksamheten Psykologkontakt Stockholm. Om Du är i behov av psykolog i Stockholm, arbetar jag centralt i närheten av Odenplans T-bana. Jag har möjlighet att ta emot dig individuellt, tillsammans med din partner eller annan anhörig. Våra medarbetare har en lång och bred expertis och samtliga är legitimerade psykologer eller psykoterapeuter.


Söker du en psykolog i Stockholm, hör av dig till oss eller vår samarbetspartner Ahum.

Teresa Allzén, psykolog , hypnosterapeut, lärare och handledare Under mina år i yrket har jag utbildat mig i olika metoder (hypnos, symboldrama, kroppspsykoterapi, bildterapi, mindfulness) förutom analytisk psykoterapi. Min strävan är att anpassa metodvalet till problem och behov hos personen jag möter. Patienterna är nöjda med att de får ”hemuppgifter” och att psykologen verkar ha en bild av vad för typ av stöd de behöver. Förvänta er därför fler remisser från oss” – underläkare på Kallhälls vårdcentral ”Jag kände en trygghet direkt när jag kom till Moment psykologi och träffade min psykolog där.


Förrändringarna kan öka känslan av lugn, meningsfullhet, glädje och livskraft. Utmattning, depression och ångest är exempelvis tillstånd jag har stor erfarenhet av. Landstingssubventionerad tjänst. Jag håller till i en vacker lokal centralt i Stockholm, Vasastan nära St:Eriks plans T-bana.


Jag försöker alltid ordna en först tid inom en vecka. Varmt välkommen att kontakta mig för ett första möte! Psykolog Vasastan - barnpsykolog, legitimerad psykolog , legitimerade psykologer , handledarkompetens, kbt kognitiv beteendeterapi, familjerådgivning, alkoholproblem. Våra legitimerade psykologer och psykoterapeuter kan genom samtal och övningar hjälpa dig att övervinna ångest, depression, svårigheter i relationer och andra psykiska problem. Våra lokaler ligger på Rörstrandsgatan i centrala Stockholm.


Försöker hitta hjälp överallt , går med henne till psykologen fast hon vill inte prata med honom visa tider. Vi erbjuder psykoterapi (individuellt, par), handledning och kurser. Har visat åt honom hur ni dotter reagerar hemma när hon är aggressivt, som hände mycket oftare än förut.


Försöker övertala honom att jag behöver hjälp för min dotter, men finns ingen resultat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg