tisdag 12 april 2016

Kuk söker fitta

Filmen ”Undervisning om fittan och kuken ” syftar till att ge utgångspunkter och ingångar, information om och inspiration till att hålla i undervisning om könsorganen i skolan. Det är en mänsklig rättighet att få information om och utveckla ett språk om sin kropp. Detta för att kunna ta hand om sin hälsa. Du är inom den åldern jag söker och har en bild på dig annars kommer jag blocka dig direkt. Skriver du inte ”Hej UG” kommer jag inte ens att läsa ditt svar.


Respektera nu detta så jag slipper blocka folk. En del är inte bekväma med alla ord och det ska man respektera, men inom RFSU tycker vi att fitta och kuk i grunden är positiva or eftersom de även inkluderar de yttre delarna av könen som är så viktiga för njut­ningen. Jag skriver här för söker en kille som helt enkelt kan köra in sin kuk i fittan på mig och knulla mig riktigt ordentligt.


Ett kk förhållande först o främst men vem vet, kanske klickar mellan oss under tidens gång. Jag önskar få kuk i fittan och samtidigt bli slickad i fittan. Jag söker helst män som är gifta eller sambo.


Kuk söker fitta

Minst krångel så, redan upplärda och friska. I SOS Ambulans följer ett kamerateam två ambulansförare, DC och Karla, i deras arbete. Galna situationer och märkliga upptåg kantar deras vardag när vi får krypa under skinnet på dem båda.


Ambulansen är navet i deras relation där både känslor och tankar blommar upp. Nu söker jag ny kille som vill knulla fitta ! Har Sex dejtat under ett år nu och bara träffat ett par killar, nu söker jag en ny kille i 24- års åldern som vill bli min nya dejt. Letar efter någon med stor och skön penis men framförallt en erfaren användare som kan prestera bra! Hitta en tjej med rakad fitta som kan suga av dig nu.


Söker snabbis, helst bara sug och sprut, töm i min mun för jag är en spermahungrig slyna. Du kan också få knulla min fitta bakifrån med kläderna kvar på. I motsats till vad du kanske trott så behöver inte fittan mycket hjälp med rengöringen, den kan själv göra sig av med ovälkomna bakterier och flytningar. Fittan gör rent sig själv.


Skippa därför tvål och nöj dig med vatten när du tvättar dig. Min bull fitta är så våt just nu och bara skriker efter kuk. Har du någonsin provat att sätta på en tjej med stor fitta ? Mitt fitthål är inte som andra tjejers, utan det är stort och väldigt brett så att säga.


En storkukad man skulle behövas för detta jobb, skämtåsido. Min fitta behöver uppmärksamhet! Ensam, nyduschad och kåt!


Jag vill bli slickad våt, suga en fräsch kuk och sedan känna den inuti min fitta. Skryt inte om storlek… jag prioriterar en liten till normalstor kuk. Snälla respektera detta, alla över som skriver kommer tyvärr bli blockade. Per juckar som en galning medan han låter tummen glida in i min röv, tummen och kuken jobbar som pistonger och jag börjar känna hur det knyter sig i underlivet igen.


Kuk söker fitta

Per drar ut kuken ur fittan och sätter den mot min anusros. Jag har en skön, våt, trång fitta och jag är ganska hårig därnere så det vill till att du tänder på håriga fittor. Kvinnor, hur stor kuk kan ni ta?


Anonym (nodee­p?) Visa endast Fre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg